Flere startsider i Firefox
Fra : Torben Larsen

Dato : 16-02-05 08:38

Er der en måde at indstille Firefox på, så den loader f.eks 4-5 sider når
man starter programmet ?
Jeg har nogle yndlingssider jeg altid har kørende samtidigt, så det kunne
være fedt at de startede samtidigt ved opstart.
Jeg har prøvet at skrive flere URL'er på startsidelinien, men får at vide at
URL'en er forkert !!
Når nu firefox er så smart med fanebladene, så burde det være muligt, men
jeg ka' ikke finde ud af at indstille det.

med venlig hilsen

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 16-02-05 08:49

Torben Larsen wrote:
> Er der en måde at indstille Firefox på, så den loader f.eks 4-5 sider når
> man starter programmet ?

Indsæt URL'erne med pipe-tegn imellem "|".

Eller opret en folder under dine bookmarks og indsæt alle de sider du
ønsker at have som start sider. Når du så skal vælge start side under
"Tools"/"Options"/"General" vælger du "Use Bookmark..." og vælger folderen.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-02-05 10:18

Martin Hintzmann Andersen skrev:

> Indsæt URL'erne med pipe-tegn imellem "|".
>
> Eller opret en folder under dine bookmarks og indsæt alle de sider du
> ønsker at have som start sider.

[snip]

Man kan også bare åbne de sider man vil have som startsider og så under
Tools => Options => Home Page vælge "Use Current Pages".

Det er i mine øjne den nemmeste måde.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Anders Lund

Dato : 16-02-05 08:46

Torben Larsen wrote:
> Er der en måde at indstille Firefox på, så den loader f.eks 4-5 sider når
> man starter programmet ?

Ja, du sætter din hjemmeside til at være fx:
http://www.google.dk|http://www.dr.dk|http://www.cw.dk

Altså adskil de forskellige adresser med en lodret streg (findes normalt
lige til venstre for backspace/slet-tilbage).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Torben Larsen

Dato : 16-02-05 09:42

1000 tak, det var jo nemt.

Torben