Skærme
Fijala 3554
EDB-Priser siger 8ms??
Fra : Carlsen

Dato : 16-02-05 10:11

Se denne...

8 ms ikk?!?!

Men læser man på fx:

http://www.vildepriser.dk/produkt.html?ItemID=164461&gruppe=E&Extended=&ugruppe=EA&Producent=Z00110

står der 16ms!?

Hvad er rigtigt, og kan skærmen anbefales til prisen???

-LC

Fra : Anders Lund

Dato : 16-02-05 10:41

Carlsen wrote:
> [...]
> står der 16ms!?
>
> Hvad er rigtigt, og kan skærmen anbefales til prisen???

Hvad siger producenten?
http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp171s/

De siger 8ms. Det der kan ha' været sket er at de første modeller er
kommet i 16ms udgave, men så har man skiftet over til 8ms på et
tidspunkt. Så kan disse misforståelser opstå.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : JJ

Dato : 16-02-05 10:50

> [...]
>
> står der 16ms!?
>
> Hvad er rigtigt, og kan skærmen anbefales til prisen???

Tjaaaa prøv www.ViewSonic.com de skriver hvad jeg går ud fra er det rigtige.

vh
jeppe

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 16-02-05 12:51

On Wed, 16 Feb 2005 10:11:06 +0100, "Carlsen"
<carlsens@SLETwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>står der 16ms!?
>
>Hvad er rigtigt, og kan skærmen anbefales til prisen???

http://www.prad.de/guide/hersteller159.html

skriver, at skærmen findes både som 8 og 16

så der er vist grund til at være på vagt.

mvh

John

Fra : Carlsen

Dato : 16-02-05 21:09

> http://www.prad.de/guide/hersteller159.html
>
> skriver, at skærmen findes både som 8 og 16
>
> så der er vist grund til at være på vagt.

....hvis jeg køber skærmen, er der så en måde hvorpå jeg kan se om den er 8ms
eller 16 ms?

-LC

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-02-05 22:03

"Carlsen" <carlsens@SLETwebspeed.dk> crashed Echelon writing

> ...hvis jeg køber skærmen, er der så en måde hvorpå jeg kan se om den
> er 8ms eller 16 ms?

Kontakt producenten opgiv serienummeret og bed om resultat. Før købet gør
du forhandler opmærksom på at du ønsker 8ms skærm og agter at kontakte
producent for verificering, hvis der så bliver tale om 16ms så kræver du
ombytning.

Forhandlers accept på den praksis bør du have på skrift før køb.

--
Bjarke Andersen

Fra : Carlsen

Dato : 17-02-05 06:27

> [...]
> ombytning.
>
> Forhandlers accept på den praksis bør du have på skrift før køb.

Det vil jeg så gøre...tak for hjælpen.
-LC

Fra : N_B_DK

Dato : 19-02-05 15:59

Bjarke Andersen wrote:
> Forhandlers accept på den praksis bør du have på skrift før køb.

Er ikek nødvendig, købes skærmen som en 8ms men viser sig at være en 16ms
svarer købet IKKE til hvad man har betalt for, og derfor kan handelen gå
tilbage uden problemer.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-02-05 16:29

> Er ikek nødvendig, købes skærmen som en 8ms men viser sig at være en 16ms
> svarer købet IKKE til hvad man har betalt for, og derfor kan handelen gå
> tilbage uden problemer.

Problemet er, at vildepriser.dk jo oplyser den til at være 16 ms,
hvilket jo er sandt nok hvis manden får en skærm på 16ms...

Men selvfølgelig, når man handler over nettet kan man jo bare sende
lortet tilbage og købe et andet sted så

Fra : Akasut

Dato : 16-02-05 23:48

"Carlsen" <carlsens@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> står der 16ms!?
>
> Hvad er rigtigt, og kan skærmen anbefales til prisen???

Du kan jo starte med at undersøge, hvad producenten skriver mht.
opdateringshastighed.