SE S700i
Fra : MOS

Dato : 15-02-05 14:13

Hej NG

Jeg overvejer at købe mig en SE S700i hos TDC til 1199,-

Inden jeg evt køber den, så ville jeg lige høre jeres meninger om den - både
positive og negative.

/MOS

Fra : Dan Storm

Dato : 15-02-05 14:38

Du har naturligvis set at det er et financieringskøb via AcceptCard ?Det
betyder du ikke kommer til at betale 1199 for den men vist nok 4 gange
så meget plus renter.

--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : MOS

Dato : 15-02-05 15:14

Hvor har du de informationer fra ??

Fik ellers deres (du har sikkert også fået) katalog
forleden dag.
Og der sælger de en SE S700i til 1199,-

Selvfølgelig skal abb. og oprettelse lægges oveni, men du sparer stadigvæk
over 1000,-

/MOS

Fra : mullerman

Dato : 15-02-05 16:59

"MOS" <2662070n001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og der sælger de en SE S700i til 1199,-
>
> Selvfølgelig skal abb. og oprettelse lægges oveni, men du sparer stadigvæk

Det er også korrekt! Mobilen koster 1199 men kræver oprettelse af
mobilextra200
Pris i alt:
mobil 1199
abb pr md 30 x 6
minimumsforbrug pr md 200 x 6

Pris i alt ca 2550 kr

Martin

Fra : John

Dato : 16-02-05 00:11

> [...]
>
> Jeg overvejer at købe mig en SE S700i hos TDC til 1199,-
>
> Inden jeg evt køber den, så ville jeg lige høre jeres meninger om den -

Jeg har en og er ganske udemærket tilfreds.

Der er god lyd i den, følsomheden er udemærket og det samme er skærmen. Min
holder typisk 5-6 dage på en opladning.

Kameraet er ikke imponerende, men det spillede ingen rolle da jeg skulle
vælge. Jeg skulle bruge en telefon. Skulle jeg have et kamera havde jeg købt
det i stedet for

Mvh

John

Fra : MOS

Dato : 16-02-05 08:52

Det syntes jeg lyder lidt mærkeligt, da S700i modellen skulle være markedets
bedste kameratelefon ifølge Mobilmagasinet.dk

/MOS

Fra : John

Dato : 16-02-05 12:42

> Det syntes jeg lyder lidt mærkeligt, da S700i modellen skulle være
markedets
> bedste kameratelefon ifølge Mobilmagasinet.dk

Bare glem det.

Troede det var K700i :(

Jeg har ikke set de billeder S700i tager, men selve telefonen syntes jeg er
noget af det mest uhandy der findes.

Mvh

John

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-02-05 17:39

> Jeg har ikke set de billeder S700i tager, men selve telefonen syntes jeg
er
> noget af det mest uhandy der findes.

I brug er det en af de mest handy telefoner jeg har prøvet. Det skyldes, at
man jo faktisk kan alt undtagen skrive SMS uden at åbne telefonen. Du kan
navigere rundt i alle menuer mm., og foretage opkald til numre i din
telefonbog.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : John

Dato : 17-02-05 15:15

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

*SNIP*

....undtagen skrive SMS uden at åbne telefonen.

- og netop der stod jeg af

Mvh

John

Fra : Ivar Madsen

Dato : 19-02-05 17:21

John wrote:

> ...undtagen skrive SMS uden at åbne telefonen.
> - og netop der stod jeg af

For at bruge tasterturet, så skal du dreje det nederste rundt, hvorved du
får adgang til tasterne.

Uden at gøre det, så har du øhe 5 taster, med dem kan du bladere i
telefonbogen, og fortage et opkald.

Men, hvis det eneste man vil bruge telefonen til, som kræver tasterturet er
skrive SMSer, så mener jeg at det er en forkert telefon at købe, den er for
dyr.
Hvis man vil have en telefon der kan alt det andet den kan, så er TDCs
tilbud vist det bedste for tiden. Det var thivertifald hvad ham i SONOFON
butikken på Kogens Nytorv sagde for få timer siden, da jeg spurgte efter et
tilbud hos dem, der kunne gøre sig mod TDCs S700i,,,

Ivar Madsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-02-05 21:39

"John" <jk7410@gmail.com> wrote in message

> *SNIP*
>
> ...undtagen skrive SMS uden at åbne telefonen.
>

> - og netop der stod jeg af

Hmm hvad forventede du af en telefon med "klap" at du kunne skrive sms på
den lukket

Hygge

Fra : John

Dato : 28-02-05 15:56

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm hvad forventede du af en telefon med "klap" at du kunne skrive sms på
> den lukket

Nej, har jeg skrevet det?

Netop af samme grund ejer jeg ikke en klap/foldetelefon og kommer næppe til
at eje en. Dog må jeg sige at Samsung's slidetelefoner virker ret godt.

Mvh

John