hjælp ??
Fra : Katrine Wever Larsen

Dato : 24-05-01 13:50

hej ng...

min familie og jeg er de heldige ejere af 5 skønne katte.
den ene en 10 år gammel hunkat har til vane og ligge og sove i vores
vinduskarm, og på ryggen af sofa'en. det er helt ok, men jeg er lidt
bekymret for hun falder tit ned, jeg mener i søvne, hun sover simpelthen så
tungt at hun ikke kan nå at reagere, så hun lander ligs så tung, som hun er,
så sidder hun på gulvet lidt, meget forvirret.
så er mit spørgsmål:
kender nogle af jer til noget ligende?? eller er min kat bare meget
mærkelig? og hvordan kan det være at hun gang på gang lægger sig til at sove
og faler på ny? lærer katte ikke af deres erfaringer??

håber i nogle kan svare? eller også kender til dette??

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-05-01 15:20

Hej Katrine
En af mine gjorde det samme, vendte sig i søvne og endte på
gulvet, hans favorit-soveplads er en hylde øverst på min reol,
nu har jeg sat en sengehest på ( en liste eller lign.) så han
blir hvor han er

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Lagerhead

Dato : 24-05-01 21:07

Hej Katrine.
Vores 2-årige hankat falder også ofte ned fra ting - hvilket han i øvrigt
har gjort siden han var en lille killing. Han lå også og sov på ryggen af en
stol og bump - så røg han på gulvet.
Først var vi en smule bekymrede og tænkte; det må være noget galt med
drengen - for katte falder da ikke ned, i det mindste burde de da nå at
vende sig inden de rammer gulvet!? Men sådan er det åbenbart ikke altid!
Han er generelt rimelig klodset og ofte falder han ned fordi han satser på
det absolut umulige - selv for en kat. Det sker som oftest når han er
allermest magelig eller bruger al sin energi på at gøre sig til over for os.
Når det virkelig gælder - f.eks. når han "spasser ud" i lejligheden eller
jagter hunkatten er han ret sikker i sine bevægelser.
Og der er da heller ikke noget galt med ham... Ikke sådan rent medicinsk i
hvert fald!

Men nu er det jo en ældre dame i har der, så måske sengehesten eller
lignende var en idé - men den foranstaltning kan man jo selvfølgelig ikke
have alle steder, men måske bare de steder hvor der er langt ned!?

Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...