Min Nokia 6230 kan ikke finde computeren m~
Fra : Stine

Dato : 14-02-05 19:39

Hejza

Jeg har lige købt en Nokia 6230 hos debitel samt et bluetooth USB stik
(MSI - PC2PC). Men mobilen kan ikke finde computer, den opretter forbindelse
i nogle få sek. også afbryder den igen.
Er der nogen der hjælpe???

Mvh

Stine

Fra : MOS

Dato : 15-02-05 10:37

Er BT forbindelsen aktiveret i telefonen ?

/MOS

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 15-02-05 21:28

hej jeg har haft samme problem, og en del andre. alle relaterede til BT. men
efter en software opdatering, kan jeg nu både surfe på min pda over BT, jeg
kan overføre filer og tage sikkerhedskopi til min pc.
Så det er nok det jeg ville prøve. min nyes software vers. er 5.24
mvh
Claus