Ingen nye race i NFSU2 ??
Fra : Simon Demuth

Dato : 16-02-05 14:37

Hej
Jeg spiller NFSU2 men er nået til et punkt hvor der ikke er flere race på
mit kort, hvad skal man så gøre ?? skal man selv køre rundt for at finde dem
skjult eller hva´.
Kan man opnå noget ved at køre outrun mod de andre som kører rundt, for jeg
synes det er de samme som er der selv om man har kørt fra dem en gang.
På forhånd tak
simon

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 16-02-05 14:46

Simon Demuth wrote:
> [...]
> synes det er de samme som er der selv om man har kørt fra dem en gang.

1. Hvis du tjekker dit worldmap i garagen, så kan du se hvilke løb du
mangler at køre. Husk, hvis du vil have penge og reputation ud af dem,
at restarte en enkelt gang /efter/ at du har startet løbet. Ellers får
du ingenting ud af det, udover at løbet optræder som completed på dit
world map.
2. Når du vinder outruns, vinder du penge. Taber du outruns, taber du
penge. Vinder du nok outruns, får du adgang til forskellige unique
upgrades til din slæde...

Gi' gas, fyrbøder...

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Gimmer

Dato : 20-02-05 22:23

hvor mange er nok outruns?
vh Gimmer

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-02-05 11:44

Gimmer wrote:

> hvor mange er nok outruns?
> vh Gimmer

-det kan jeg sgutte lige huske. Prøv evt. at søge efter "need for speed
underground 2 walkthrough" på google, så burde du kunne finde det. Jeg
mener at jeg læste om det i en walkthrough.
Men ellers er det jo bare om at ræse løs -det bliver jo ikke mindre sjov
(synes jeg) -nærmest tværtimod... :)

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?