Tiger wood 2005 - cd/dvd emulator ??
Fra : Valle

Dato : 14-02-05 08:52

Hej

Jeg har et problem med tiger wood 2005, efter en komplet installation, når
jeg vil starte spillet op, kommer den frem og siger jeg skal stoppe en eller
anden CD/DVD emulator, men jeg har ikke en sådan installeret (mig bekendt
!), er der nogen der har haft samme problem eller er der en der kan fortælle
mig hvordan jeg kan få løst problemet, da jeg ikke kan få gang i spillet ?

Mvh Jack V

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-02-05 09:28

Valle wrote:
> [...]
> problem eller er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få løst
> problemet, da jeg ikke kan få gang i spillet ?

Hvad har du installeret af brænderprogrammer? Med den fejlmeddelelse er det
ofte CloneCD der brokkes over. I det tilfælde skal du enten slette CloneCD
eller benytte dig af en no-cd patch.

Fra : Valle

Dato : 14-02-05 10:53

> [...]
> det
> ofte CloneCD der brokkes over. I det tilfælde skal du enten slette CloneCD

Jeg har CloneCD, så det kunne da være problemet !

Hvor er det nu lige man henter no-cd patch ?

Mvh Jack

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-02-05 11:08

Valle wrote:
> Jeg har CloneCD, så det kunne da være problemet !

Det tror jeg.

> Hvor er det nu lige man henter no-cd patch ?

Gamecopyworld (dot com)

Eller du kan tage et kig på programmet Game Jackal. Virker faktisk glimrende
og laver en lille profil mens du starter spillet op med skiven. Fremefter
starter du spillet op via Game Jackal uden skiven. Du kan downloade en fuldt
fungerende 30 dages prøveversion her:

http://www.gamejackal.com/home.asp

Fra : Valle

Dato : 15-02-05 00:12

Tak for hjælpen, det løste problemet, da CloneCD blev fjernet

Mvh Jack

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-02-05 09:59

Valle wrote:
> Tak for hjælpen, det løste problemet, da CloneCD blev fjernet

Det var en måde at løse det på Jeg havde nu "ordnet" det med en no-cd
patch. Lovligt eller ikke lovligt, spillene skal sq ikke bestemme hvad jeg
har installeret af programmer, det kan heller ikke være just lovligt.

Fra : Valle

Dato : 15-02-05 10:41

Det bliver også afprøvet når jeg selv kommer frem til pc`n, men lige nu og
her var det nemmeste at afinstallere

Jeg mener ikke at der er installeret Win rar til at ud pakke filen fra
GamecopyWorld !

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-02-05 10:48

http://www.rarlab.com/download.htm