mon det er et nyt ministerium
Fra : Jensen

Dato : 16-02-05 15:09

Kan man ikke godt kalde Henriette Kjer for en overforbrugsminister, når
hun
har så stort et privat forbrug?.

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Rune

Dato : 16-02-05 15:22

> Kan man ikke godt kalde Henriette Kjer for en overforbrugsminister, når
> hun
> har så stort et privat forbrug?.

Det ville da være en udemærket ide. Men noget overflødigt. For der er
allerede 12-13 andre sådanne ministere.

Fra : hanzen

Dato : 16-02-05 15:25

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke godt kalde Henriette Kjer for en overforbrugsminister, når
> hun
> har så stort et privat forbrug?.

For sent.
Det er 5 timer siden H.K. selv brugte udtrykket under pressemødet. ( og ½
time siden du selv læste den i dk.snak.vittigheder)
--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : Tim

Dato : 16-02-05 15:44

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Kan man ikke godt kalde Henriette Kjer for en overforbrugsminister, når
> hun
> har så stort et privat forbrug?.

Det lader umiddelbart til at være muligt.

Tim