Billige planter
Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 24-05-01 17:25

Hej

Jeg mener at have set et sted hvor kunne købe akvarieplanter billigt
på postordre (webshop) for et års tid siden. Den gang havde jeg ikke
akvarie, og nu hvor jeg har et og mangle en ordentlig dynge planter
har jeg naturligvis mistet URL'en.

/Esben

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 24-05-01 17:39

"Esben Haabendal Soerensen" <esben@haabendal.dk> wrote in message
> [...]
> på postordre (webshop) for et års tid siden. Den gang havde jeg ikke
> akvarie, og nu hvor jeg har et og mangle en ordentlig dynge planter

Hej.
Prøv at søge på ordet "tropica". Der er nemlig et dansk akvarieplantesenter
som hedder det. Jeg ved at de eksportere til både ordinære forretninger og
netforretninger, så måske er det vejen for dig at gå.
Jeg kan ikke give dig nogen netadresse til akvariebutik på nettet, for den
jeg bruger ligger i Norge (jeg bor der). Men jeg vil ønske dig held og lykke
i din søgen.
Hilsen Ditte

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-05-01 21:11

Ditte Cecilie Simonsen <ditte@godjenta.com> skrev i en
> [...]
> Jeg kan ikke give dig nogen netadresse til akvariebutik på nettet, for den
> jeg bruger ligger i Norge (jeg bor der). Men jeg vil ønske dig held og

En ting er helt sikkert! Og det er at Tropica ikke sælger til private.

Carsten

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 24-05-01 21:34

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> writes:

> En ting er helt sikkert! Og det er at Tropica ikke sælger til private.

Nej, det tror jeg heller ikke. Jeg har i mellemtiden fundet det jeg
tror var URL'en som jeg manglede. Den virker bare ikke mere....

http://home.worldonline.dk/~scanaqua/

Ifølge jubii.dk er det (eller rettere, var det) en hjemmeside for
Scan-Aqua Dyrehandel. Nogen der kender noget til den, og eventuelt om
den stadig eksisterer ? krak.dk kender ikke noget til det :-/

/Esben

Fra : Madsen

Dato : 24-05-01 22:05

"Esben Haabendal Soerensen" <esben@haabendal.dk> skrev:

> Ifølge jubii.dk er det (eller rettere, var det) en hjemmeside for
> Scan-Aqua Dyrehandel. Nogen der kender noget til den, og eventuelt om
> den stadig eksisterer ? krak.dk kender ikke noget til det :-/

Ifølge Google er der noget der hedder:
Ved så ikke om det er den du søger.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-05-01 23:42

Madsen <madsens@whomail.dk> skrev i en

> Ifølge Google er der noget der hedder:
> Ved så ikke om det er den du søger.

Ham skal I passe på!! Der har tidligere her været flere advarsler om ham,
han er kanongod til at
købe ting af folk til en god pris for sælger, men han er også lige så
kanondårlig til at betale for de samme
varer.

Carsten

Fra : Madsen

Dato : 25-05-01 00:06

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> han er kanongod til at
> købe ting af folk til en god pris for sælger, men han er også lige så

Ups! Ja sådan noget får man jo ikke at vide på Google. :)
Hvis du har haft dårlige erfaringer med ham, var det så ikke en
idé at melde ham her: <URL: http://welcome.to/iki > hvis han da
ikke allerede står der? Jeg kan umiddelbart ikke se hvem manden
er der står bag <URL: http://www.scan-aqua.dk >

Tak for tippet.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-05-01 10:46

> [...]

> idé at melde ham her: <URL: http://welcome.to/iki > hvis han da
> ikke allerede står der? Jeg kan umiddelbart ikke se hvem manden

Personligt har jeg ikke haft noget i klemme hos ham, på et tidspunkt
havde jeg nogle terrarier
til salg, der henvendte han sig, og ville gerne købe dem, men da jeg
skrev til ham at, det var penge på bordet,
ved afhentning, hørte jeg ikke en lyd mere fra ham. Det var først
bagefter at jeg hørte om hans rygte.

Jeg vil ikke sige at I skal lade være med at handle med ham, men lad være
med at sende penge forud.

Carsten

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 25-05-01 00:02

"Madsen" <madsens@whomail.dk> writes:

> Ifølge Google er der noget der hedder:
> Ved så ikke om det er den du søger.

Tak, den kigger jeg lige.

/Esben

Fra : dartfrog

Dato : 06-08-01 17:13

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 06-08-01 21:20

Hej Esben.
Gå ind på tropica. De sælger hvist nok over net - tror jeg.... :)
Hilsen Ditte