Lortpis-Columbusæg
Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 13:41

I Netto og Kvickly faldt jeg over hhv firkantet-cylindrisk
toliter-plastikmarmeladeglas med snacks og firliters plastposer med
snørelukke i en billig rulle
Poserne åbner jeg og sætter ned i det tømte plastikglas, så snørelukken er
over kanten.
Jeg pisser i let plastikølkrus og hælder det over i plastposen., som kan
rumme over tyve sjatter
Når jeg skider så har jeg en lille plastikskål inden i en almindelig tynd
plastpose og uden at berøre lorten krænger jeg "hundeposen" op over lorten
og dumper den ned i det store uringlas
OG NU KOMMER HIGHTECH FORNYELSEN i forhold til tidligere rapporter fra
BjelkesAlle46 Chemical Institute

Den ildelugt (indol, skatol, merkaptaner) der hurtigt trænger gennem
plastfilm og ud fra gærende lort, den vil nu blive bundet i urinen, da lugt
jo handler om ret få molekyler og disse bindes langt stærkere til urinens
vandmolekyler end atmosfærisk luft.

Dvs at når toliterplastglasset er fuldt af urin og lort,
og endnu har urinen ikke fået så meget gang i enzymatisk ammoniak-dannelse
at det lugtes, først så sætter jeg låg på glasset og sætter det til side.
Når jeg en dag har så mange fulde glas med lort og pis at jeg skal have
soveværelset tømt og bruge glassene forfra, så hiver jeg i plastsnøren i
plastposerne og på en gang kan jeg hive måneders ekskrementer op og slæbe
dem ud i affaldkontaineren uden at der falder en dråbe af undervejs eller et
lugtmolekyle slipper ud i min kones smukke og tophygiejniske hjem.
Plastposrne der er tilsnøret ville afgive lugt hvis de stod indendørs uden
at have hårde plastglas omkring sig, men selv i varm sommermåned vil de ikke
afgive så meget lugt at de lejre der benytter samme affaldskontianer opdager
mit kryptiske projekt
Mon det kan gøre enklere - førend et firma udvikler noget avanceret grej til
den slags?
Kan nogen se nogen fordel ved træk og slip frem for dette - hvis man helst
ikke forlader sin seng eller lænestol for at slippe af med ekskrement, stort
eller småt?

Fra : vidal

Dato : 15-02-05 15:01

Bo Warming wrote:

> Kan nogen se nogen fordel ved træk og slip frem for dette - hvis man
> helst ikke forlader sin seng eller lænestol for at slippe af med
> ekskrement, stort eller småt?

Se i dk.binær subj: Til Bo Warming.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 15:06

"vidal" <"vidal"@webspeed.dk> wrote in message

> Se i dk.binær subj: Til Bo Warming.

Jeg gider ikke se noget, som du ikke kan forklare i et par ord, hvad handler
om.

Åbner man det der binær med et normalt klik som ved billedet på en www
hjemmeside?

Fra : vidal

Dato : 15-02-05 15:22

Bo Warming wrote:

> "vidal" <"vidal"@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg gider ikke se noget, som du ikke kan forklare i et par ord, hvad
> handler om.

Der vises en løsning på dit problem, som alle, der
omgås dig, vil sætte pris på, skulle jeg tro. Måske
skulle der tilføjes en fodskammel og et ryglæn til
at slå ned, men du er jo så opfindsom, hvad det angår.

> Åbner man det der binær med et normalt klik som ved billedet på en www
> hjemmeside?

Normalt skulle billedet vises, når du åbner mailen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-02-05 15:43

vidal wrote:

> [...]
> angår.

> Normalt skulle billedet vises, når du åbner mailen.

Her er lige en direkte link til billedet:

http://ttt.inf.upv.es/~miruifue/toilet_office.jpg

--
PeKaJe

"I'm a simple man with complex tastes." -- Calvin

Fra : René Løweneck

Dato : 15-02-05 17:41

Hej Bo !

> I Netto og Kvickly faldt jeg over hhv............<snip>

Se det i øjnene. De Københavnske akademikere har vi ikke været heldige med
))

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 20:16

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej Bo !
>
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Se det i øjnene. De Københavnske akademikere har vi ikke været heldige med

Hvis der var individualisme og originalitet hos jyske svinebaroner, havde
man fornyet sig vedr gyllespredning.
Drop vitserne og kom med konstruktiv forskning vedr det enkle problem at
hjælpe millioner af inkontinente plejehjemspatienter

Fra : Martin Bak

Dato : 15-02-05 21:50

> [...]
> Drop vitserne og kom med konstruktiv forskning vedr det enkle problem at
> hjælpe millioner af inkontinente plejehjemspatienter

Hvis de er virkelig inkontinente, vil din opfindsomhed næppe hjælpe dem. Vi
kunne jo også lade hele befolkningen stomisere. På den måde ville de små
københavnerlejligheder kunne få nogle tiltrængte disponible kvadratmetre.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 22:05

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Vi kunne jo også lade hele befolkningen stomisere. På den måde ville de
> små københavnerlejligheder kunne få nogle tiltrængte disponible

Back to basics.
_Stomi_ fik min mormor som 50 årig pga tarmkræftmistanke. Hun førte i
efterfølgende 30 år sin lort ud gennem maveskindet - helt problemfrit og
lugtløst.
_Inkontinens_ er især om smådryp af urin.
Min teknologi-forbedring, der kunne overflødiggøre m2 med træk og slip,.
men det vil VVS-branchen aldrig tillade, er især om at gamle der jo i
hundredtusindvis falder på vej til toilet om natten, bør pisse i bekvem
lille beholder i deres seng.

Foto i denne tråd af toilet med computergang var da en sjov vits. Dengang
det var på mode havde jeg tegneseriehefter på toilettet. Men toilet er
jordens mest ubekvemme stol.

Fra : Martin Bak

Dato : 15-02-05 22:20

> [...]
> men det vil VVS-branchen aldrig tillade, er især om at gamle der jo i
> hundredtusindvis falder på vej til toilet om natten, bør pisse i bekvem

Det er da noget værre sludder. Inkontinens har mange former. Og kan også
omfatte afføring. Det du der taler om, er en variant af urin-inkontinens, og
den vil dit columbus-æg ikke kunne gøre en skid ved.

Den medicinske definition på inkontinens er: "Ufrivillig lækage, der kan
påvises objektivt, og som udgør et socialt og/eller hygiejnisk problem."

Du taler om at hjælpe millioner af inkontinente plehjemsbeboere, og
fremhæver især smådryp af urin. Hvad der er værd at lægge mærke til her, at
at inkontinens netop er _ufrivillig_ og derfor ikke kan hjælpes af nok så
opfindsomme metoder, medmindre, der er tale om en stomiagtig løsning, der
ikke kræver aktiv handling fra den berørte. Det gør dine forslag i høj grad,
og du må da snart kunne indse, at dine ideer ikke fænger, men højest kan
pirre perverterede personer.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 22:53

> Det er da noget værre sludder. Inkontinens har mange former. Og kan også
> omfatte afføring. Det du der taler om, er en variant af urin-inkontinens,
> og den vil dit columbus-æg ikke kunne gøre en skid ved.

Inkontinens Alba eller noget i den stil kalder man den MEGET SJÆLDNE
rektum-inkontinens
At have remedier til opsamling af ekskrement indenfor armslængde er ikke
100%-sikkert men MEGET EFFEKTIVT redskab imod AL inkontinens.

> [...]
> grad, og du må da snart kunne indse, at dine ideer ikke fænger, men højest

Men både urge og stress inkontinens har oftest forvarsel - incl når
latterfremkaldt. Som sagt er mit columbusæg ISÆR til at erstatte de
dødsensfarlige vandreture i mørke mellem seng og trækogslip

Næppe mange på denne ng er motiverede til selv at afprøve mine særdeles
praktiske og anvendelige ideer. Måske også vedr målgruppen på plejehjem og
gammel-i-eget-hjem er der for store psykologiske og ulykkeskabende
hæmninger.
Tak for forsøg på saglig imødegåelse.
Af de hundrede forsøg på modargumentering er dit blandt de mindst værdiløse.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-05 09:59

> [...]
> ikke kræver aktiv handling fra den berørte. Det gør dine forslag i høj
> grad, og du må da snart kunne indse, at dine ideer ikke fænger, men højest

Du FORARGES og oplever perversion. Hvorfor rør det dig?

"Forargelse er den følelse, man får, når man ser andre gøre noget, man gerne
selv ville, men ikke selv tør! Anders Mattesen

Hver gang man udretter noget, skaffer man sig en fjende. Man skal forblive
middelmådig for at være populær. -Oscar Wilde

Hvis du vil skaffe dig fjender, så forsøg at forandre noget. -Woodrow
Wilson 1856-1924

Indimellem har vi en ven på grund af den lykkelige
omstændighed, at vi ikke giver ham nogen grund til misundelse. Friedrich
Nietzsche

Intet er mere uudholdeligt end en tåbe, der har heldet med sig.
Marcus Tullius Cicero

Johannes V. Jensen lader stammen dræbe Fyr, manden som har skaffet
dem ilden. Hvor mange tusind gange har det skuespil gentaget sig i
menneskehedens historie? Sigurd Hoel

Misundelse skyder på andre, men sårer sig selv. Thomas
Fuller

Skinsyge er blandet med en god portion vellyst. Den er
derfor umulig at udrydde. Liza Blonde

The envious praises me unknowingly. --Kahlil Gibran

Vi behager oftere i livets handel og vandel ved vore fejl
end ved vore gode egenskaber. La Rochefoucauld

Vi har kun afsmag for andres forfængelighed, når vor egen
forfængelighed har afsmag for den. Nietzsche

Jeg var et sky, grimt barn, som levede mit eget fantasiliv. Jeg troede,
jeg var en engel, sendt fra himlen for at kurere polio Da så dr. Salk gjorde
det, blev jeg skide ked af det. Cher

Those who condemn wealth are those who have none and see no chance
of getting it, or hope to lead envious masses. William
Penn Patrick

The concept of genius as akin to madness has been carefully fostered by the
inferiority complex of the public. Ezra Pound

Du skal ikke tro du er noget (Janteloven) Aksen Sandemose

.. There is only one honest impulse at the bottom of Puritanism, and
that is the impulse to punish the man with a superior capacity for
happiness. H.L. Mencken

Fra : Martin Bak

Dato : 16-02-05 10:37

> "Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message
>
> Du FORARGES og oplever perversion. Hvorfor rør det dig?

Hvorfra får du dog den ide? Jeg påpeger blot, at dine eksperimenter ikke vil
kunne opfylde dit eget definerede formål, og kommer med en betragtning om,
hvem der kunne tænkes at have glæde af dine indlæg om subj. Undlad venligst
at tillægge mig følelser eller oplevelser som du intet kendskab kan have
til. tak.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-05 11:17

> [...]
> om, hvem der kunne tænkes at have glæde af dine indlæg om subj. Undlad
> venligst at tillægge mig følelser eller oplevelser som du intet kendskab

Du forarges over at perverterede personer pirres. Det forestiller du dig,
ihvertfald at de gør

Du er uden virkelighedsforbindelse når du tror at dit snerperi kan bruges
imod min forskning, som jo er så saglig og usexet, at netop _ingen_
fetich-dyrkere, urinsex-afvigere eller
lad-mig-spise-herskerindens-lort-masochister vil gide læse et indlæg af mig
til ende.

Det er jo praktisk nyttig eksperiment-rapportering, ikke porno.

Hvis jeg leflede for porno-lyster ville dit forsøg på at latterliggøre i
retning af *ulækker taber-afvigelse* måske kunne forsvares. Men din
hovedpointe kan på ingen måde retfærdiggøres.

Du stiller dig dydigt an, men sådant hykleri er til grin

"Nu bliver han dydig, kun for at gøre andre ondt dermed. Se ikke så meget
efter ham" Nietzsche

Vedr din anden pointe, at mine forslag ikke hjælper alle inkontinente og at
tiden ikke er moden til så extrem ublufærdig adfærd, så har jeg svaret
grundigt, men du er flygtet fra at tage stilling til min bold-ej-mand
argumentation. Dette er praktiske og letforståelige ting. Der er intet du
ville have svært ved at forstå og argumentere rationelt og nøgternt imod -
hvis du havde andet for end spil for galleriet, altså letkøbt forargelse,
som mange før dig har søgt at køre i felten imod min praktiske nytænkning.
Hvorfor skal de gamle lide af hudsvamp pga dovent personales ble-tvang?
Danske plejehjem er værre end kz-lejre, hvor udendørs arbejde gav sundhed .
At folk også tvinges til psykofarmaka, er værre-end-stalinisme

Back to square one. Forklar hvor du mener at mine forslag ikke kan hjælpe
den af behandlere mishandlede hundredtusind-store patientgruppe, samt dem i
eget hjem, der klogeligt holder sig på afstand af plejehjemmene

Eneste vej ud af snerperi og forargelse er at tale åbent og ærligt om
tingene - men er det det der mishager dig?

Hvis du har en teori om at mine forslag til FRIVILLIGE reformer ikke kan
"opfylde mit eget definerede formål" som du postulerer, så start med at
forklare hvad formål du har i tankerne og forklar videnskabeligt hvor noget
kunne være bedre vedr mine forslag.