Umuligt at såre etniske verbalt
Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-05 22:18

Når en KKK kalder en sort for nigger, så glædes den sorte, for så føler han
sig som martyr

Når man registrerer jøder på hjemmeside, bliver de også himmelhenrykte

Og kalder man en mellemøst-indvandrer for muhamedaner, så er der heller ikke
stor risiko for at han såres og skal græde sig i søvn

At nogle ber os skamme os ved at tale normaldansk fx "de formerer sig som
kaniner", så er det kun for at stille sig helligt an - som om snerpen er
mere menneskevenlig end os der taler normalt.

Fra : J. Junge

Dato : 14-02-05 22:30

Bo Warming skrev:
> Når en KKK kalder en sort for nigger, så glædes den sorte, for så
føler han
> sig som martyr

Jeg synes du skulle tage til USA og prøve at sprede glæde ved at
kalde alle sorte du møder for 'nigger'.
Go' tur.

-jj-

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-05 22:56

"J. Junge" <j_j__@hotmail.com> wrote in message

Bo Warming skrev:
> [...]
føler han
> sig som martyr

Jeg synes du skulle tage til USA og prøve at sprede glæde ved at

BW: Du giver mig altså ret i alle mine 3 bevisførsler for min påstand,
tak.tak tak

Har du mødt en etnisk der var såret? Nej vel - det er noget der hallucineres
om hos RådgivningsCenter imod Racisme

Iøvrigt har sorte stor respekt for KKK der er ÆRLIGE - imodsætning til
godhedsindusgtrien. Det er årtier siden at KKK begik vold.

Men mit livsprojekt foragtes af KKK og DNSB typer for de tror på arvelig
personlighed. Mit sæddonorinitiativ var baseret på at man holder lige så
meget af sine børn selvom adoption eller insemination

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 14-02-05 23:11

Bo Warming skrev i meddelelsen ...

(-)
>BW: Du giver mig altså ret i alle mine 3 bevisførsler for min påstand,
>tak.tak tak

Men du piver over at blive kaldt antisemit og lægger sag an mod folk for at kalde dig nazist?

Dobbeltmoralske taber.

--

Mikkel

"All science is either physics or stamp collecting"
---Ernest Rutherford.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-05 23:22

"Mikkel Foldmann" <f-o-l-d@m-a-n-n.dk> wrote in message
> Bo Warming skrev i meddelelsen ...
>
> (-)
>
> Men du piver over at blive kaldt antisemit og lægger sag an mod folk for
> at kalde dig nazist?
>
> Dobbeltmoralske taber.

At tilføje en muhamedansk SF-MF , Kamal Qureshi , et nederlag i byretten var
altså _for fristende_.

Men jeg følte mig ikke såret. Selvfølgelig er jeg antisemit i samme omfang
som de fleste danskere - man er jo ikke dum. At se fejl hos fynboer er også
OK. Folkekarakter er en svær en, men kun fjolser er angst for at
generalisere - brainstormes lødigt og læses IN CONTEXT så er der aldrig
noget problem.

Folk der VIL tolke illoyalt, er livet for kort til

Udover at man kan profilere sig ved at bruge dem til bandespil

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 15-02-05 17:29

Bo Warming skrev i meddelelsen ...

(-)

>At tilføje en muhamedansk SF-MF , Kamal Qureshi , et nederlag i byretten var
>altså _for fristende_.

Så du vedkender at du er en dobbeltmoralsk taber.

OK.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 00:25

"Mikkel Foldmann" <f-o-l-d@m-a-n-n.dk> wrote in message

> Men du piver over at blive kaldt antisemit og lægger sag an mod folk for
> at kalde dig nazist?

Selvfølgelig burde al blasfemi, majestætsfornærmelse, injurier,
copyrightbrud osv være lovlig

" 92 procent af landets lovgivning er
overflødig - deriblandt injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre herrer
uden kontakt med nutiden". Glistrup

Men når vi har de tossede love kan man lige så godt bruge dem - desværre er
der ikke brugerbetaling på at belaste domstolens personale

Retsgebyr er et par hundrede kroner - men jeg blev klogere på livet og det
havde større værdi.

Da Kamal Qureshi er fremmedkulturel blev han næppe klogere af at hans
mudderkastning blev erklæret ubeføjet af en dommer i landet han gæster

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 00:17

Bo Warming skrev:
> [...]
føler han
> sig som martyr

Jeg synes du skulle tage til USA og prøve at sprede glæde ved at

Koran&Hadid belærer muslimen at han skal føle sig forfulgt "mazlum" når
vantro taler grimt om ham. Men så er han sikret plads i paradis, og en
vantro vil evigt tortureres i helvede (halvdelen af koranen handler om
hvordan)

Selvfølgelig har jeg spredt glæde ved de politiske "nedværdigelser og
forhånelser" som jeg er blevet §266b straffet for.
Hvis altså muslimer læste på nettet (hvormange kan læse/læse dansk??)
Men det har de folk til - Hans Hyttel får lektorhyre på Ålborg Universitet
for at vedligholde og www-skrive om mine muslimkritiske skriverier (OSS)
Dokumentationscenteret har også deltaget i anmelder-mafiaen der betales af
staten for at finde noget at straffe mig for.
Muslimer skaber således job til universitets og dokumentationsfolk
Til gengæld arbejder de for øget muslimimport.
Det hedder "mafiøse netværk", når samfundets interesser modarbejdes af
sådanne vennetjenester

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-02-05 01:54

> Hvis altså muslimer læste på nettet (hvormange kan læse/læse dansk??)

Der er efterhånden masser af muhamedanske hjemmesider og debatfora på dansk,
eksempelvis www.islam.dk og www.islamisk.dk .

> Men det har de folk til - Hans Hyttel får lektorhyre på Ålborg Universitet
> for at vedligholde og www-skrive om mine muslimkritiske skriverier (OSS)

Det kan ikke være mange timer Hüttel har brugt på den aktivitet i de senere
år.

> Dokumentationscenteret har også deltaget i anmelder-mafiaen der betales af
> staten for at finde noget at straffe mig for.

De får ikke længere direkte statsstøtte. Se endvidere følgende:

http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2660950

Lederen af den institution, som i det seneste år har været mest aktiv i
debatten om dansk udlændingepolitik, har en dobbeltrolle.

Centerleder for Dokumentations- og Rådgivningscenter om Racediskrimination,
DRC, cand.jur. Niels-Erik Hansen, sidder ikke alene som leder af centeret.

Han er samtidig ansat som advokatfuldmægtig hos det private firma,
Provinsadvokaterne - som DRC direkte henviser flygtninge og indvandrere til,
hvis de vil føre en retssag.

Det får Advokatrådet til at sætte spørgsmålstegn ved centerets uvildighed.

> [...]
> Til gengæld arbejder de for øget muslimimport.
> Det hedder "mafiøse netværk", når samfundets interesser modarbejdes af

Men Kamal Qureshi gik netop ikke efter enkeltpersoner. Han anmeldte hele
Fremskridtspartiet for overtrædelse af 266b.

Da anmeldelsen blev afvist, sørgede Dokumentationscentrets mellemkomst at
der blev anlagt individuelle sager. Herefter blev du og Peter Rindal dømt,
men Kamal Qureshis formål var altså ikke at få dømt enkeltpersoner.

--
Havde Fremskridtspartiet ikke råbt højt i 1970'erne og 1980'erne, var vi
havnet i endnu mere groteske omstændigheder.