DU betaler for livvagter til Gaddafi's søn
Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 14-02-05 14:06

Endnu en (dog betydningfuld) fremmede som skulle smides ud ud ligesom alle
de andre

= PET beskytter Gadaffis voldelige søn Hannibal Gaddafi
--
IzlaamIzNoGood@hotmail.com
Deltag i "War on muslim terrorrism" tryk på følgende link:

Du betaler bodyguards for stenrig playboy

PET beskytter Gadaffis voldelige søn

Du betaler bodyguards for stenrig playboy

Livvagter fra Politiets Efterretningstjeneste (PET) bruger store mængder tid
og masser af skattekroner på at beskytte den voldelige playboy Hannibal
Gaddafi, der er søn af Libyens berygtede diktator, Muammar al-Gaddafi.

De danske livvagter passer på den 28-årige diktatorsøn på trods af, at han
personligt er god for adskillige milliarder kroner og derfor rigeligt har
råd til at betale sine egne livvagter, som han da også har ud over de
danske.

Gennembankede konen
Men som regel er det Hannibal Gaddafis omgivelser, der har mest behov for
beskyttelse. Diktatorsønnen hører nemlig ikke til blandt Allahs bedste børn
og er berygtet for en lang række skandaler, voldelige overfald og for nylig
en kidnapning på dansk grund.

Så sent som forrige uge tiltrak Hannibal Gaddafi sig hele Europas
opmærksomhed, fordi han under et heftigt skænderi i Paris gennembankede sin
modelkone i en sådan grad, at fransk politi kom styrtende.

Desuden behandler Danmarks udenrigsministerium netop nu en sag med en libysk
mand, der hævder sig kidnappet og gennemtævet i kælderen under Gaddafis gule
murstenshus i Gentofte i begyndelsen af januar.

Det var angiveligt Hannibal, der personligt uddelte de tørre tæsk.

Doven og arrogant
Diktatorsønnen kan kun bo her i landet, fordi han har status af
international student. Hannibal Gaddafi læser nemlig på Copenhagen Business
School -den engelsksprogede del af Handelshøjskolen i København -hvor han er
blevet godkendt af ledelsen.

Ekstra Bladet erfarer dog, at Hannibal langtfra er noget lys i skolen.

Kilder i studiemiljøet beskriver ham som doven, arrogant og stærkt
uligevægtig.

Ekstra Bladet erfarer desuden, at den omfangsrige medarbejderstab omkring
diktatorsønnen konstant skiftes ud.

Personalet siger simpelthen op, fordi Hannibal opfører sig 'vanvittigt', som
det udtrykkes.

Nogen almindelig studerende er diktatorsønnen altså langtfra.

Hver eneste gang Hannibal Gaddafi bevæger sig uden for en dør, følger to
PET-agenter i hælene på den unge diktatorsøn.

Sådan har det været et års tid.

To efterretningsagenter følger ham, hver gang han forlader sit palads i
Gentofte eller sin suite på det amerikanske luksushotel Marriott i centrum
af København, hvor Hannibal Gaddafi i mange måneder har boet i hotellets
'royal suite' til 18.000 kroner i døgnet.

Ifølge Ekstra Bladets oplysninger er PET ikke forpligtet til at beskytte
Hannibal Gaddafi, da han ikke er statsoverhoved.

Efterretningstjenesten gør det af egen fri vilje, fordi den vil forhindre,
at diktatorsønnen bliver bortført eller likvideret, mens han opholder sig i
København.

Et angreb på ham kunne udløse en diplomatisk krise mellem Danmark og Libyen.

Desuden ville det mildest talt være dårlig reklame for PET.

Justits-Lene på ferie
På baggrund af Ekstra Bladets artikler har Peter Skaarup (DF) nu forlangt en
forklaring fra justitsminister Lene Espersen (K).

Justitsministeren har hidtil ikke ønsket at udtale sig om sagen. Via sin
pressechef meddeler hun, at hun holder ferie.

Men PET bekræfter over for Ekstra Bladet, at det er korrekt, at PET siden
januar 2003 har overtaget alle livvagtsopgaver i forbindelse med udenlandske
statsborgere i diplomatiet. Og dermed også Hannibal Gaddafi.

Officielt siger PET dog ikke noget om sagen.

- PET udtaler sig som udgangspunkt ikke om eventuelt konkrete sager og
spørgsmål vedrørende konkrete sikkerhedsmæssige forhold, oplyser
efterretningstjenesten i en e-mail til Ekstra Bladet.

link til artikel: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279987

Fra : Timsah

Dato : 14-02-05 14:31

Bror Hannibal har smidt mere i den danske statskasse, end du (og anddet
hvidt affald) nogensinde får råd til.
Men det er rigtigt, at hans opførsel med at omgås hvidt bollekvæg og alkohol
ikke er særlig ønskelig. Noget tyder på, at den unge mand er blevet en smule
for integreret.
Kællingen, der fik bank i Paris, er så sandelig hverken gravid eller hans
kone; det er en integreret libanesisk-fransk luder, der ville prøve at skore
kassen på den unge vildledte mand.
"Kidnapningen" på dansk grund var i øvrigt velfortjent, for "offeret" var et
dumsmart al-Qaida-medlem, der trængte til at få varmet ørerne. Jeg troede,
du kunne lide at se "islamister" få ørerne i maskinen. Nu klager du over
det. Kan du i det hele taget selv finde ud af, hvad du vil og hvor du står?
Et tip: drop rødvinen til middagsmaden, så ser du det hele i et meget mere
klart lys.

Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 14-02-05 16:38

"Timsah" <Timsah@islam.org> skrev i en meddelelse
> [...]
står?
> Et tip: drop rødvinen til middagsmaden, så ser du det hele i et meget mere

Du har en meget detaljere viden om idioten Hannibal Gaddafi.

Man kunne få den mistanke at du har familiemæssige relationer - med al din
insiderviden - måske skal vi derfor til at benævner dig ved dit virkelige
navn:

Timsah Gaddafi

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 21:33

> [...]
står?
> Et tip: drop rødvinen til middagsmaden, så ser du det hele i et meget mere

Kære Timsah!

Du kan absolut ikke være særlig klog, sådan som du udtrykker dig......
Er hele din ynkelige tilværelse bygget op omkring at hade danskere.....bare
fordi at de ikke lever efter en eller anden "halal-abes" anvisninger, som
har været død i tusinder af år??

Du må da kunne forstå i dit lille dumme hoved, at vi har fået et andet
livssyn end jer.......lidt ligesom at aber stadig syntes at en banan er
lækker, hvor vi i den vestlige verden, måske varierer vores kost lidt mere!
Du giver gang på gang udtryk for at du virkelig hader os danskere og vores
livsstil......hvorfor tager du ikke din abefamilie og forsvinder til
abeland?

Du er en trussel......og du er sikkert typen som spænder et bombebælte om
livet og går ind Føtex og sprænger dig selv, hvis Allah, Muhammed eller
Cheetah beder dig om det....

Citatet.......:
Bror Hannibal har smidt mere i den danske statskasse, end du (og andet
hvidt affald) nogensinde får råd til.

......er simpelthen toppen af idioti.....hvor fanden tror du at han har fået
sine penge fra......en avisrute??
Tortur, undertrykkelse, kriminalitet, mord osv. osv., er pengekilden for
denne charmerende unge mand!!!!

Timsah....opsøg nu den læge, ikke!

Fra : Malene P

Dato : 14-02-05 21:36

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Timsah....opsøg nu den læge, ikke!

"Timsah" er ikke fremmed. "Timsah" er en ussel lille overflødig fej køter,
der er en skamplet på ethvert samfund den opholder sig i.

Malene P

Fra : Timsah

Dato : 14-02-05 21:44

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> "Timsah" er ikke fremmed. "Timsah" er en ussel lille overflødig fej køter,
> der er en skamplet på ethvert samfund den opholder sig i.

Hvorfor tror hvidt bollekvæg altid, at det er en skorereplik at have en
beskidt mund?
Fatter du ikke, lille brugte Malene, at jeg ikke er til afsuttede bolsjer?
Find et andet forum at løbe efter perkere på. Jeg foretrækker ærbare
kvinder.

Fra : Malene P

Dato : 14-02-05 22:03

> Fatter du ikke, lille brugte Malene, at jeg ikke er til afsuttede bolsjer?

Næh, det lader til at du hopper på hvad som helst, dumme lille kryb.

> Find et andet forum at løbe efter perkere på. Jeg foretrækker ærbare
> kvinder.

Jeg mener ikke, at jeg har antaget dig som "perker". Faktisk tror jeg, at du
bare er en ussel person med medfødt dansk statsborgerskab -og er iøvrigt
skide ligeglad med, hvilken hudfarve, tro og etnisk oprindelse, du tilhører.
Hvor du end du kommer fra, så er og bliver du en syg person, en grim
skamplet på alle dine omgivelser -og en stor, stor fejltagelse.

EOD (mudderkastning, indrømmet -men jeg er i det mindste ærlig)

Malene P

Fra : Timsah

Dato : 14-02-05 22:16

> Jeg mener ikke, at jeg har antaget dig som "perker". Faktisk tror jeg, at
> du
> bare er en ussel person med medfødt dansk statsborgerskab -

Igen gør det ondt, når hvidt affald ser sig jordet af en perker - jeg fik
mit statsborgerskab i 80erne, har afjent værnepligt og betaler skat til
samfundsnassere som dig. Så ned på knæ og vær ydmyg, ellers kan du jo bare
smutte til et reservat i det store udland. Hvis din bistandshjælp ellers er
nok til at betale for billetten. Eller endnu bedre: konverter!

og er iøvrigt
> skide ligeglad med, hvilken hudfarve, tro og etnisk oprindelse, du
> tilhører.

Åbenlys løgn - eller ville du ikke skabe dig sådan og bruge sådan et beskidt
sprog. Men som sagt; beskidt sprog virker ikke. Prøv at tage tørklæde på, så
går det i det mindste fremad.

> Hvor du end du kommer fra, så er og bliver du en syg person, en grim
> skamplet på alle dine omgivelser -og en stor, stor fejltagelse.

Som om din mening tæller - har du ikke fattet for længst, at din tid er
forbi. Islam er kommet til Danmark for at blive. Så få fat i et tørklæde og
konverter, hvis du vil have en fremtid her i landet. Vi tilgiver også
afsuttede bolsjer, sålænge de fortryder deres løsslupne levevis og forandrer
sig til det bedre - så der er måske håb for dig.

> EOD (mudderkastning, indrømmet -men jeg er i det mindste ærlig)

- har aldrig mødt en ærlig vantro.

Fra : måske

Dato : 15-02-05 00:18

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skamplet på alle dine omgivelser -og en stor, stor fejltagelse.
>
> EOD (mudderkastning, indrømmet -men jeg er i det mindste ærlig)

Kære Timsah og Malene.
Bliver aldrig trætte af at involverer os andre i jeres forspil - kinky

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 23:41

> [...]
> bolsjer?
> Find et andet forum at løbe efter perkere på. Jeg foretrækker ærbare

Jelved ser sig selv som en ærbar kvinde. Hende må du gerne tage.

J.

Fra : hanzen

Dato : 14-02-05 21:39

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Timsah....opsøg nu den læge, ikke!

Han kan da bare trykke på knappen. Så kommer der en i hvid kittel og følger
ham til den fine lille enmands-moske. Når han så er færdig med at lave lyde
bliver han fulgt tilbage igen
Mere behøver han ikke indtil karavanen er klar til turen sydpå.
--
hilzen
hanzen

Fra : Timsah

Dato : 14-02-05 21:45

> Timsah....opsøg nu den læge, ikke!

Har faktisk prøvet.
Men lægen siger, at patienterne fra Dansk Folkeparti fylder så meget i hans
kalender, at jeg først kan få en tid i 2030.....

Fra : Timsah

Dato : 14-02-05 22:08

> Kære Timsah!
>
> Du kan absolut ikke være særlig klog, sådan som du udtrykker dig......

Sorry - jeg har lært ät udtrykke mig på dansk i en dansk folkeskole. Så send
du regningen derhen....

> Er hele din ynkelige tilværelse bygget op omkring at hade
> danskere.....bare
> fordi at de ikke lever efter en eller anden "halal-abes" anvisninger, som
> har været død i tusinder af år??

Nej, jeg elsker skam Danmark. Så meget, at jeg gerne vil omvende mange
danskere til den sande religion. Har mange danske venner (konvertitter,
naturligvis). Og tendensen er klar....selv Glistrup har indset, at Danmark
før eller senere bliver et muslimsk land (2030, siger han). Om få år vil
antallet af danske muslimer være større end antallet af ikke-danske muslimer
i landet. Så det bliver spændende, og hvem ved....selv om det er haram at
vædde, ville jeg kunne overtales til at sætte en halvtredser på, at nogle af
konvertitterne til den tid vil være dem, der i øjeblikket skaber sig mest
ved at acceptere islam.

> [...]
> livssyn end jer.......lidt ligesom at aber stadig syntes at en banan er
> lækker, hvor vi i den vestlige verden, måske varierer vores kost lidt

Som fx. Jægermeister, Carlsberg, rødvin og alle de andre drikkevarer, som
skattepengene bruges til at advare i fjernsynet imod?
Mon ikke frisk frugt er sundere end whiskymarinerede, penicillinbefængede
svinekoteletter?

> Du giver gang på gang udtryk for at du virkelig hader os danskere og vores
> livsstil......hvorfor tager du ikke din abefamilie og forsvinder til
> abeland?

Jeg bor her allerede! De fleste af jer er dog bag tremmer, så det er til at
holde ud. Og nej, jeg hader ikke danskere, kun vantro danskere. Heldigvis
bliver der færre og færre af dem.

> Du er en trussel......og du er sikkert typen som spænder et bombebælte om
> livet og går ind Føtex og sprænger dig selv, hvis Allah, Muhammed eller
> Cheetah beder dig om det....

Forkert - jeg køber aktier i selskabet, så hvidt affald som dig kan tjene
penge til mig, mens jeg sover.

> [...]
> fået
> sine penge fra......en avisrute??
> Tortur, undertrykkelse, kriminalitet, mord osv. osv., er pengekilden for

Så man har brødnid?!?! Slår invalidepensionen ikke til mere?
Som sagt....bror Hannibal er åbenlyst blevet integreret, siden han har
overtaget vestlig levevis. Men bare rolig; hans gode venner er ved at
overbevise ham om, at islam er en bedre vej. Og at han vil gøre mere nytte
som troende muslim, end som integreret indvandrer. Og skattefar synes ikke,
at hans penge lugter.

Fra : Anders Lund

Dato : 15-02-05 00:18

Her er en stor fin banan.......værs`go!
Hop så ind i dit bur igen Timsahbasse.......
Du er ude hvor du ikke engang kan træde vande længere.....og måske er du
allerede klar over det!

Fra : måske

Dato : 15-02-05 00:02

<IzlaamIzNoGood@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål vedrørende konkrete sikkerhedsmæssige forhold, oplyser
> efterretningstjenesten i en e-mail til Ekstra Bladet.

Ja et retssamfund er indimellem paradoksalt - vi havde også et stort
politiopbud til at beskytte Peter Lundin...

Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 23-02-05 10:16

Hannibal Gaddaffi er selvfølgelig udskyldigt anklaget i sine egne øjne.

Men han er også en anden ting nemlig muslim og vi alle ved at musimer har i
følge koranen lov til at lyve lige så stærkt som en hest render dog specielt
over for de kristne.

Jeg er derfor ikke et sekundt i tvivl - manden bør udvises for bestrandigt -
ligesom mange andre af de muslimer der pt. opholder sig i DK

Gaddafi Jr. - en ikke helt almindelig student Af: Ole Damkjær,
od@berlingske.dk
Libyens omstridte leder Muammar Gaddafis yngste søn har i 14 måneder
studeret ved Handelshøjskolen i København, og det er ikke gået stille af.
Faktisk er den 28-årige Motassim Bilal - kendt som Hanibal - blevet en sag i
Folketinget, hvor flere partier kræver ham udvist. Hanibal siger, han er
udsat for en hetz og har ikke planer om at forlade Danmark.

Motassim Bilal var en lille knægt på ti år, da amerikanske bombefly natten
mellem 14. og 15. april 1986 tømte deres last over den libyske hovedstad,
Tripoli. Bombeangrebet var et såkaldt »selvforsvar« mod en række libyske
terrorhandlinger mod amerikanske borgere, forklarede USAs præsident, Ronald
Reagan.
37 mennesker blev dræbt - herunder Motassims halvsøster. Selv slap han med
livet i behold, og det samme gjorde hans far: Libyens ubestridte - og
omstridte - leder, Muammar Gaddafi.

Der skulle gå årevis, før Libyens leder kom ind i varmen, og hans søn fik
chancen for at stifte bekendtskab med Europa. Valget faldt på Danmark, da
junior skulle studere. Men nu kræves han udvist efter beskyldninger om vold
og våbenbesiddelse.

Sagen kommer på tværs af de diplomatiske og økonomiske tilnærmelser, som
langsomt kom i stand efter mere end ti års konfrontation oven på
terrorbomben mod det amerikanske passagerfly over den skotske by Lockerbie.
Det var i 1988. Alle 270 passagerer omkom, og Libyen blev straffet med
internationale sanktioner, fordi Gaddafi nægtede at udlevere to libyske
agenter, der var mistænkt for terroranslaget.

16 år senere er »Mellemøstens gale hund,« som Reagan dengang kaldte oberst
Gaddafi, så taget til nåde igen. Gaddafi udleverede omsider de to mistænkte
libyere og skrev en check på 2,7 mia. dollar i erstatninger til
Lockiebiebombens efterladte. Sanktionerne er ophævet, Vestens stats- og
regeringschefer står i kø for at mødes med Gaddafi, og både amerikanske og
europæiske virksomheder gør sig til for at handle med den olierige ørkenstat
i Nordafrika.

Krav om udvisning

For Gaddafis søn - Motassim Bilal, der i mellemtiden er blevet en ung mand
på 28 år - var der endelig en mulighed for at tage til Europa.

Med bopæl i en millionvilla - et libysk såkaldt gæstehus i Gentofte - har
Gaddafis yngste søn nu i 14 måneder været tilmeldt den toårige
lederuddannelse (MBA, Master of Business Administration) inden for shipping
og logistik ved Copenhagen Business School under Handelshøjskolen i
København.

Som han sidder der i stuen i Gentofte-villaen og på eget initiativ forklarer
sig, ligner Gaddafis søn, der er kendt som Hanibal, blot en hvilken som
helst ung mand. Der er ikke meget playboy eller celebritet over hans
udstråling. Hvis Hanibal har arvet sin fars selvsikre og arrogante stil, har
han gemt den af vejen denne februaraften, hvor han mest af alt er høflig,
lidt ydmyg og usikker.

Sønnen af den store revolutionsleder fra Libyen er da også i defensiven og
oven i købet på udebane.

Sagen er, at Hanibal Gaddafi er blevet til en sag i Folketinget, hvor en
række politikere er stærkt fortørnet over, at sønnen tilsyneladende har mere
travlt med at efterabe sin far som ballademager end at passe sit studie.

Dansk Folkeparti kræver ligefrem - med SF lige i hælene - at Hanibal sendes
tilbage til libyske ørkensand, Selv justitsminister Lene Espersen (K) er
draget ind i sagen. Hun skal nu redegøre for, om præsidentsønnen har
diplomatisk immunitet, og om det er korrekt, at den libyske student er
bevæbnet, og om de bodyguards, han omgiver sig med, også er det?

Tæver kæresten

Den politiske bevågenhed skyldes, at Hanibal Gaddafi i det sidste halve år i
en række tilfælde, som ikke alle er fuldt afdækket, har bevæget sig ud på
den forkerte side af loven. Først under flere af sine besøg i Paris, siden
her i Danmark.

Det begyndte en lørdag nat i september sidste år, da den libyske yngling kom
i klammeri med den franske ordensmagt efter i sin Porsche at have kørt ræs
op af Champs-Élysées. En af hans livvagter tog sin opgave så alvorligt, at
han sendte en af de franske betjente på sygeorlov. Gaddafi junior hev sit
blå diplomatplads op af lommen og slap for yderligere tiltale, mens hans to
livvagter måtte overnatte bag tremmer.

Den libyske ambassade undskyldte, den ene af Hanibals livvagter fik en
betinget dom, og Hanibal kunne rejse tilbage til Danmark, hvor episoden ikke
for alvor trængte igennem i medierne.

Det gør det til gengæld, da Hanibal i begyndelsen af februar igen er i
Paris - denne gang for at være sammen med sin kæreste, den 24-årige
libanesiske fotomodel, Aline Skaff.

»Angiveligt«, som det hedder i det franske nyhedsbureau AFPs dækning, tæver
Hanibal kæresten på et luksushotel i den franske hovedstad. Denne gang
bliver han afhørt, men han får lov at gå og rejser tilbage til Danmark. hvor
aviserne også viderebringer AFPs oplysninger om, at Libyens ambassade i
Paris tidligere på ugen blev bedt om at gribe ind efter to tilfælde af
håndgemæng på hoteller i Paris, under hvilke Hannibal Gaddafi »angiveligt«
trak et ni milimeter håndvåben.

Denne gang klager Frankrig formelt til farmand i den libyske hovedstad,
Tripoli.

»Vi har informeret de libyske myndigheder om vort mishag i forbindelse med
gentagne hændelser fremprovokeret af hr. Hannibal Gaddafi,« erklærer Cecile
Pozzo di Borgo, talskvinde for det franske udenrigsministerium, der ikke
mener, Gaddafis søn nyder diplomatisk immunitet, selv om hans far er
statsoverhoved.

De britiske medier fortæller også historien om »Hanibal, der giver Gaddafi
et dårligt navn,« og nyhedsburauet Reuters oplyser, at han for tre år siden
angreb tre italienske politifolk med en brandslukker, da han boede på et
luksushotel i Rom.

PET orienterer

Nu begynder de danske politikere for alvor at røre på sig. Ikke mindst, da
udsendte søn«. Avisen skriver blandt andet, at den unge Hanibal og hans
livvagter opfører sig »stærkt truende og aggressivt,« når de frekventerer
Københavns diskoteker og natklubber. Og ikke mindst beskyldes Hanibal for at
være involveret i en sag i januar, da en anden libysk statsborger i Danmark
enten blev hentet eller direkte bortført fra en adresse på Nørrebro og
gennembanket.

Hvad der er op og ned på den sag er ikke sådan lige til at blive klog på.
Den er ikke blevet anmeldt til politiet, hvilket også er forklaringen på, at
det danske udenrigsministerium, der er orienteret af Politiets
Efterretningstjeneste (PET), forholder sig aldeles afventende. Sålænge
Gaddafis søn ikke er anmeldt for noget, er det er ikke noget dansk-libysk
mellemværende.

PET er dog - erfarer Berlingske Tidende - i gang med at undersøge, om
Hanibals livvagter er bevæbnede. I givet fald vil de få besked om, at det
ikke er lovligt her i Danmark.

Det er Dansk Folkeparti, der har spurgt justitsminister Lene Espersen, om
den libyske student og hans vagter er bevæbnede, og om det i givet fald er i
orden.

Partiet vil også vide, om »det er rimeligt«, at Gaddafis søn har diplomatisk
immunitet og dermed er hævet over dansk lov.

Men det har den libyske gæst ikke. Hanibal har diplomatpas, men han har ikke
diplomatisk immunitet. Og hold nu fast: Som søn af et statsoverhoved nyder
Hanibal Gaddafi formentlig en eller anden form for immunitet som konsekvens
af en såkaldt folkeretlig sædvane. Denne særlige immunitet kan imidlertid
diskuteres, og det er derfor, Frankrig efter episoderne dernede kunne
konkludere, at han ikke står over loven. Hvorfor han slap for straf, står
imidlertid ikke klart.

Som sagen står herhjemme, vil det i sidste ende være op til domstolene af
afgøre, om Hanibal kan straffes for en forseelse.

Indtil videre er der ikke noget konkret at komme efter. Indtil videre er det
kun en række retsordførere, der vil sende Gaddafis søn hjem til far på en
mistanke. Nøjagtig ligesom partierne over en bred kam ville have Politiets
Efteretningstjeneste til at holde øje med Hanibal Gaddafi, da det i det sene
efterår 2003 kom frem, at han ville til at studere i Danmark. Alene hans
efternavn gjorde politikerne mistænkelige. Han kunne være en
sikkerhedsrisiko.

Og det er Gaddafis søn grundigt træt af, understreger han.

»Hvorfor skulle jeg overvåges af Politiet Efterretningstjeneste. Jeg har for
nylig fået mit eget private sikkerhedsfirma, og det har jeg efter anbefaling
fra den libyske ambassade, fordi familien Gaddafi ofte er blevet truet af
islamiske ekstremister,« siger Hanibal Gaddafi, der blankt afviser
beskyldningen om, at han skulle være indblandet i overfaldet på en libysk
mand på Nørrebro i januar.

»Hvad tror I, det her er. En ørken i Nordafrika? Det er alt sammen led i
Ekstra Bladets falske propaganda,« siger Hanibal, der samtidig giver fransk
politi skylden for de anklager, der rejses mod ham efter besøgene hos
kæresten i Paris.

»Da politiet stoppede min Porsche, forsøgte mine livvagter at beskytte mig,
og bagefter beskyldte fransk politi på baggrund af falske lægeerklæringer
den ene af dem for at have været voldelig. Fransk politi er meget racistisk
og prøver at provokere mig. Jeg vil invitere min kæreste herop, og så kan du
møde hende, og så vil hun bekræfte, at jeg ikke har gennembanket hende. Vi
havde bare nogle problemer,« fastslår den unge Gaddafi.

»Jeg kan godt lide at være her i Danmark, og jeg har valgt Danmark, fordi
det studie, jeg er tilmeldt, har et godt navn interntionalt. Jeg vil godt
understrege, at jeg slet ingen diplomatisk immunitet har her i landet. Hvis
jeg gør noget ulovligt, skal jeg selvfølgelig udvises. Men jeg har altså
ikke gjort noget,« fastslår Hanibal Gaddafi på arabisk, som han foretrækker
at bruge under interviewet, fordi han ikke er sikker nok på engelsk.

Hvilket - påpeger han - også er forklaringen på, at han ikke kan følge det
engelsk-sprogede studium på Handelshøjskolen 100 procent.

»Jeg er begyndt at tage et kursus i engelsk på højere niveau på Berlitz,«
siger Motassim Bilal - alias Hanibal - Gaddafi.

link til artikel: http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=543816/

IzlaamIzNoGood@hotmail.com
Deltag i "War on muslim terrorrism" tryk på følgende link:
http://zerogames.com/game/action/war-on-terrorism.html

link til oprindelig artikel i EB: