R.E.M. i aften -hvem varmer op?
Fra : Per Madsen

Dato : 16-02-05 13:27

Nogen der ved hvem R.E.M. har med som opvarmningsband i aften i Forum?

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 16-02-05 13:52

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Nogen der ved hvem R.E.M. har med som opvarmningsband i aften i Forum?

Hej Per - skal du afsted? Vi tar til Hamborg i morgen - så håber da
på at få et review inden vi da

/Anna

--
Anna M. Andersen

AIM/Ichat account: Anna.Andersen
http://homepage.mac.com/anna.andersen

Fra : Per Madsen

Dato : 16-02-05 14:21

Anna M. Andersen <noname@domain.dk> wrote:

> Hej Per - skal du afsted? Vi tar til Hamborg i morgen - så håber da
> på at få et review inden vi da
>
> /Anna

Jeps....det skal jeg...og napper dem også i Horsens når sommeren kommer

Skal nok lige skrive et lille review
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 16-02-05 17:36

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Jeps....det skal jeg...og napper dem også i Horsens når sommeren kommer
>

> Skal nok lige skrive et lille review

Det lyder perfekt Vi har også billetter til Horsens Måske ses
vi...

HA en rigtig god koncert i aften.

/Anna

Fra : Per Madsen

Dato : 17-02-05 18:38

Anna M. Andersen <noname@domain.dk> wrote:

> Det lyder perfekt Vi har også billetter til Horsens Måske ses
> vi...
>
> HA en rigtig god koncert i aften.
>
> /Anna

Heys...ligger med influenza, så det med anmeldelsen magter jeg ikke lige
nu. Men se evt. anmeldelsen på http://www.gaffa.dk...den ligner nok
nogenlunde det jeg ville ha' skrevet. Lyden i Forum, er dog ret elendig
synes jeg, men det var bestemt en rigtig rigtig fed koncert...Glæder mig
til Horsens

Tilbage under dynen...
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 18-02-05 08:49

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> http://www.gaffa.dk

Hejsa,

Tak for linket. Vi var i Hamborg i går. Lyden var noget af det dårligste
jeg mindes, og jeg har været til den del koncerter. Akustikken hvor vi
sad i Colourline Arena var simpelthen bare helt umulig og det ligger
virkelig en dæmper på en koncert.

Selve koncerten: Jeg var vild med alle deres hits, men i guder hvor de
da også spillede noget lort; her tænker jeg på de nye numre som slet
ikke var live materiale.

Øv... sidder tilbage og er temmelig skuffet må jeg indrømme.

/Anna

Fra : rosenauer.dk

Dato : 16-02-05 14:16

> Nogen der ved hvem R.E.M. har med som opvarmningsband i aften i Forum?

The Thrills som går på ca. 20.10.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Per Madsen