Garden State - SPOILER
Fra : Kit

Dato : 12-02-05 23:29

Har lige været inde og se Garden State og var ret skuffet. Synes slet
ikke, den var "charmerende og vellykket", som flere anmeldere mente...

Det synes som om, man har prøvet at lave en "smal lille film" med
såkaldt "skæve eksistenser", men projektet er efter min mening
mislykket.
Handlingen er banal og kedelig, det skildrede miljø virker søgt, og
mange af skuespillerne spiller dårligt og overspiller deres rolle....
minder mest om et afsnit af Dawsons Creek eller noget i den retning,
gys.

Er der andre, der har set den, og hvad syntes I om den?

Fra : Peter Heide

Dato : 13-02-05 19:28

Jeg kan kun være helt enig. At mange anmeldere er gået
svime over den film, viser at man ikke skal regne med
dem. De sidder sikkert til presseforvisningen og hidser
hinnanden op. Kun een har givet den rigtig dårlig karakter
og det var en journalist fra Politiken, der gav den enkelt
stjerne. Hvilket var fortjent.

Hvis det var mig havde den fået 0.

Spoiler, er ikke nødvendigt i dit indlæg btw

Fra : Kit

Dato : 14-02-05 00:28

On Sun, 13 Feb 2005 19:27:47 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Hvis det var mig havde den fået 0.

Pyyha, det er jeg sq glad for at høre! Troede et øjeblik at jeg bare
var blevet for gammel og sur til genren "Små skæve film om forvirrede
unge, der har det svært", hehe.
(ELsker ellers Ghost World, Donnie Darko og Fucking Åmål )

>Spoiler, er ikke nødvendigt i dit indlæg btw
Nej, da jeg skrev overskriften, ville jeg have skrevet mere, og så
glemte jeg at rette den - sorry...

Vh Kit