Støv for alle pengene fejl på DVD-cover
Fra : N. Christensen

Dato : 09-02-05 17:01

Jeg har købt 'Støv for alle pengene' til kr. 99,- i Kvickly, plus jeg
har investeret i de to andre 'Støv'-film fra dvdoo.dk. På ryggen af
filmene, der står filmens titel, undtagen på førstnævnte film. Har jeg
været uheldig lige med min film, eller er der andre med samme problem?

Ser lidt mærkeligt ud, at i ens DVD-samling, står der en film med en
blank titel :/

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-02-05 15:52

N. Christensen wrote:
> [...]
> været uheldig lige med min film, eller er der andre med samme problem?
>
> Ser lidt mærkeligt ud, at i ens DVD-samling, står der en film med en

På vores står der støv for alle pengene på ryggen.
"Støv" står med hvidt og "for alle pengene" står med rødt.
Der var måske ikke sværte nok i trykken til din film

Kim

Fra : N. Christensen

Dato : 10-02-05 16:31

> På vores står der støv for alle pengene på ryggen.
> "Støv" står med hvidt og "for alle pengene" står med rødt.
> Der var måske ikke sværte nok i trykken til din film

Så er det en fejl på min. Jeg må se om jeg kan få byttet mig til et
korrekt cover.

De to først Støv-film er forresten også til salg til kr. 99,- nu.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 10-02-05 18:47

Så skal du nok kontakte udgiveren, da Kvivkly kun har fået covers til de
eksemplarer de har modtaget, og derfor ikke kan give dig et nyt.

HC

Fra : N. Christensen

Dato : 02-03-05 20:00

> Så skal du nok kontakte udgiveren, da Kvivkly kun har fået covers
> til de eksemplarer de har modtaget, og derfor ikke kan give dig et

Jeg har snakket med en fra SandrewMetronome, og han vil nu fremsende
mig et nyt cover til min 'Støv for alle pengene' :)

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Steen

Dato : 06-03-05 16:44

Da der er fejl i varen, der er købt, så skal Kvickly da også forsøge at
rette fejlen.

Det er en reklamation