A og V byttet plads
Fra : Koeffe

Dato : 01-02-05 20:36

Hold kæft mand hvor Anders Fægh bliver ved med at påstå at A's politik gør
godt for dem med høje indkomster, og at V gavner dem med lavere indkomster.
Hvad har han gang I? Prøver han at bytte plads med A? Hvis han så gerne vil
være socialdemokrat, hvorfor tager han så ikke bare springet?

Og så har jeg tit tænkt på, at altid når der diskuteres politik, så ligger
det i kortene at velfærdstankegangen, det altruistiske, det der er godt for
de svageste - er det moralsk rigtige. Ingen vil indrømme lige ud at de gør
det godt for de rigeste. Men der må vel være en grund til at det er sådan?
Hvorfor vil man ikke indrømme det? Måske fordi det ER det rigtige at tænke
på andre, og ikke tænke egoistisk? Det må vel sige noget om at selv de
højreorienterede godt ved hvad man BURDE gøre. (...og ligeledes deres
vælgere)

--
Koeffe
http://www.graphicmuse.frac.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-02-05 20:39

On Tue, 1 Feb 2005 20:36:16 +0100, "Koeffe" <graphic.muse@gmail.com>
wrote:

> [...]
>på andre, og ikke tænke egoistisk? Det må vel sige noget om at selv de
>højreorienterede godt ved hvad man BURDE gøre. (...og ligeledes deres

Det burde man jo lave en film om.

Så - nu blev det pludselig on-topic.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Koeffe

Dato : 01-02-05 21:22

"Niels Søndergaard" skrev

> Det burde man jo lave en film om.
>
> Så - nu blev det pludselig on-topic.

Hehe. D'oh!

Den fik vist lige forkert adresse :)

--
Koeffe

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-02-05 23:46

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> wrote in message
> "Niels Søndergaard" skrev

> Hehe. D'oh!
>
> Den fik vist lige forkert adresse :)

Du kan da bare påstå, det handler om "Kongekabale"

Per V.