Closer
Fra : BettinaP

Dato : 31-01-05 10:55

Har lige set subject i weekenden og hold da op, hvor jeg kedede mig.
Er der nogen her, der kan fortælle mig hvorfor den er så omtalt og efter
sigende så god? For det da gået helt hen over hovedet på mig. Den har
formentlig været glimrende som teaterstykke, men at lave en film over den...

BettinaP

Fra : Per

Dato : 31-01-05 11:31

"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message
> [...]
> sigende så god? For det da gået helt hen over hovedet på mig. Den har
> formentlig været glimrende som teaterstykke, men at lave en film over

Den havde sine lyspunkter, men ellers er jeg enig. Syntes dog Cliwe Owen er
god.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 31-01-05 13:14

On Mon, 31 Jan 2005 11:30:37 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message

>Den havde sine lyspunkter, men ellers er jeg enig. Syntes dog Cliwe Owen er
>god.

Closer er et godt eksempel på, hvorfor man ikke skal filmatyisere
teater - og et godt eksempel på, at det alligevel lykkes, når man
bruger skuespillere i verdensklasse. Jeg gruer for, hvad den historie
(eller mangel på samme) var blevet til med et dansk hold.

Mvh
Niels Søndergaard