Xanda (nyeste fra Asian Vision)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-01-05 22:20

Kan se den nyeste film i Asien Vision udgivelserne er Xanda fra Tsui
Hark...Nogen der kan anbefale den, eller advare mod den???

Mvh.Brian

Fra : Morten DH

Dato : 30-01-05 13:46

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:z3TKd.554$7B2.158@news.get2net.dk...
> Kan se den nyeste film i Asien Vision udgivelserne er Xanda fra Tsui
> Hark...Nogen der kan anbefale den, eller advare mod den???

Jeg håber på den lander i min postkasse mandag eller tirsdag (billig på
cd-wow), så skal jeg nok melde tilbage

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-01-05 14:26

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:z3TKd.554$7B2.158@news.get2net.dk...
>
> Jeg håber på den lander i min postkasse mandag eller tirsdag (billig på

FInt

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-01-05 01:56

On Sat, 29 Jan 2005 22:19:30 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

>Kan se den nyeste film i Asien Vision udgivelserne er Xanda fra Tsui
>Hark...Nogen der kan anbefale den, eller advare mod den???
>
>Mvh.Brian

Jeg kan godt lide den, det er mere et drama end en kung-fu/boksefilm.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 07-02-05 16:40

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide den, det er mere et drama end en kung-fu/boksefilm.

Jeg blev lidt skuffet må jeg indrømme... ikke specielt fede kampscener og
selve træningen springer man meget let hen over... og så er den totalt
formel-film - tænkte en del på Rocky bare med kampsport...