Advarsel: Catwoman (i stedet se Wanted)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-01-05 17:08

Hejsa

Bare en advarsel til de folk der stadig ikke har set Catwoman. Lad være den
er virkelige ringe. Skal dog indrømme at jeg kun så de første 45 min. så
tænkte min bror og jeg, vores liv er for kort til den slags og satte en
anden film på.

Den er forudsigelig, den scene på basketballbanen minder den ikke om
noget...hmmm jo der var da vist en scene i Daredevil på en legeplads......

Uinteressant historie. Lille grå forsigtig mus, overværer noget hun ikke sgu
ha set, og så bliver hun "slået ihjel" men genopstår og er fræk og
sexet...bare det er hun ikke, altså fræk, efter at have set Halle Berry tude
til den oscar uddeling, kan jeg ikke blive det mildest ophidset af at se på
hende, og er dybt uforstående overfor hvordan hun kunne vinde en oscar....

Er der så sej action...ikke så langt jeg så, men her vil jeg så sige, at vi
altså ikke så slutningen, så det kan være at det blev bedre....men hvis den
scene på museet sætter standarden, så er jeg ikke imponeret.

I stedet satte vi filmen Wanted (crime spree) med Gerard Depardieu og Harvey
Keitel på. Den er ikke rigtig god, men den er altså meget mere underholdende
en catwoman, og kan godt anbefales hvis man vil have et billig grin. Den er
et stort plagiat af Guy Ritchies Lock & Stock, og der er faktisk ihvertfald
to scener der stort set er tyvstjålet derfra. Men de franske skuespillere er
altså gode og sjove, så den er et kig værd alligevel.

Mvh. Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-01-05 02:14

On Sat, 29 Jan 2005 17:07:48 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

>Hejsa
>
>Bare en advarsel til de folk der stadig ikke har set Catwoman. Lad være den
>er virkelige ringe.

Enig. Dårlig film. Men den er visuelt flot, hvilket til en vis grad
redder den.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-01-05 08:53

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Enig. Dårlig film. Men den er visuelt flot, hvilket til en vis grad
> redder den.

Ja den er ret flot visuelt, men desværre ikke helt nok for mit vedkommende
til at redde den bare lidt. I stedet vil jeg anbefale at man så ser Vidoq af
samme instruktør, den synes jeg er meget mere interessant, og den er også
fantastisk flot.

Mvh.Brian