Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flashanlæg, kender nogen dette mærke?
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 16-02-05 12:25

Hej

Jeg vil nok igen til at lege lidt med portrætter, så jeg skal bruge lidt
billigt lys, og er faldet over dette mærke "Walimex" :

http://www.foto-walser.de/index_de.htm

Er der andre alternativer ?

Kommentarer om at det er amatørgrej og at man ikke skal købe noget til under
30.000,- kan jeg ikke bruge til noget. Udstyret er kun til leg og morskab

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 21-02-05 16:39

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil nok igen til at lege lidt med portrætter, så jeg skal bruge lidt
> billigt lys, og er faldet over dette mærke "Walimex" :
>
> http://www.foto-walser.de/index_de.htm

Jeg har sådan et flashanlæg, bestående af 3 stk.´s 350w lamper.

Det er ganske udmærket og billigt i forhold til så mange andre mærker.

Eneste problem er, at det kan være svært at finde en softboks der passer
til. Det eneste de har på deres hjemmeside er en paraplysoftboks.

Mvh. Klaus

Fra : Langgaard

Dato : 21-02-05 17:38

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eneste problem er, at det kan være svært at finde en softboks der passer
> til. Det eneste de har på deres hjemmeside er en paraplysoftboks.

Ved du om det er til at få løse flashrør til dette fabrikat ?

Stativerne ser gode ud på billederne, er de også gode ?

Handlede du over nettet ?

På forhånd tak for svarene

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Klaus Madsen

Dato : 22-02-05 18:30

"> Ved du om det er til at få løse flashrør til dette fabrikat ?

> Stativerne ser gode ud på billederne, er de også gode ?

> [...]

Hej Leif

Ja, jeg handlede over nettet og det gik meget hurtigt og smertefrit.
Jeg købte det pr. efterkrav.

Jeg håber da man kan få løse flashrør men jeg ved det faktisk ikke.

De stativer jeg har købt er ganske udmærkede og virker meget robuste.

Mvh. Klaus