Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografi af valmue
Fra : Bibob

Dato : 15-02-05 00:18

Jeg har brug for et fotografi af en valmue set fra siden. Den må gerne
være liggende på et underlag. Opløsningen skal være tilstrækkelig til
at billedet kan printes ud i ca A5-størrelse. Jeg er såmænd også
villig til at betale et par kroner for det

Bibob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-02-05 00:23

Bibob wrote:

> Jeg har brug for et fotografi af en valmue set fra siden.

Google's billedsøgning har omkring 500 hit på ordet valmue
http://images.google.com/images?q=valmue&hl=da&lr=&start=0&sa=N

Men husk på, at der er noget som hedder ophavsret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bibob

Dato : 15-02-05 00:37

On Tue, 15 Feb 2005 00:23:16 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Google's billedsøgning har omkring 500 hit på ordet valmue
>http://images.google.com/images?q=valmue&hl=da&lr=&start=0&sa=N

Jeg har forlængst kigget der, men ikke fundet noget jeg kunne bruge.
Jeg har også søgt på 'poppy' som skulle være engelsk for valmue, og
der var heller ikke gevinst. Desuden er næsten alle billederne i alt
for lav opløsning

>Men husk på, at der er noget som hedder ophavsret...

Naturligvis - derfor tilbyder jeg jo også at betale for brugen

Bibob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-02-05 00:40

Bibob wrote:

> Jeg har forlængst kigget der, men ikke fundet noget jeg kunne bruge.

Så tag et kik, og se du kan finde noget på disse fotogallerier:
http://home.tiscali.dk/valkyrie/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bibob

Dato : 15-02-05 01:55

On Tue, 15 Feb 2005 00:40:22 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Så tag et kik, og se du kan finde noget på disse fotogallerier:
>http://home.tiscali.dk/valkyrie/

Det prøver jeg. Tak for det

Bibob