Katte og deres forsvindingsnumre
Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 12:47

Hej gruppe,

Nu har jeg oplevet det igen: Hvor var missen blevet af? Kender I det? At
gå og kaaalde, og kalde, og man fatter ikke hvor missen er blevet af?
Til sidst giver man op og går ud og rasler lidt med kiksene. Og vupti,
så står der 2 stk. missekatte med vibrerende haler Ikke nok med
det, man så dem komme ud fra det rum, hvor man lige havde gået og kigget
i alle kroge! Hmrrf.... Hvordan GØR de det? Det virker som om de nærmest
har en evne til at gå op i røg Jeg tror dælme de sidder i en krog
og griner, mens "hende den gamle" går rundt og skaber sig

Én gang har jeg prøvet, at jeg ikke kunne finde katten. Så lå hun i en
skuffe, hvor jeg lige havde fundet noget sengetøj frem. Der var ikke
plads til hende i den skuffe! Og hvordan hulen hun har sneget sig
derned, uden jeg opdagede det, er mig stadig en gåde... Da hun endelig
gav lyd fra sig, så jeg fik hende ud, så hun dog ud som om hun havde
fået sig en dejlig lur - morgenhår og det hele

Ja man lærer da at holde mandtal inden man går ud af døren

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 13:34

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote in message
> Hej gruppe,
>
> Nu har jeg oplevet det igen: Hvor var missen blevet af? Kender I det? At
> gå og kaaalde, og kalde, og man fatter ikke hvor missen er blevet af?

Ja tak, det kender jeg godt. Og som regel når jeg skal finde en kat og jeg
ikke kan, så er det på det tidspunkt at vaskemaskinen kører. Så er jeg godt
nok ved at gå i panik, trods det, at mine katte _aldrig_ har været inde i
vaskemaskinen og heller aldrig har ligget i vasketøjskurven, og jeg så den
tidligere, mens vaskemaskinen også kørte. Når man så har råbt tilstrækkelig
længe, så står han der pludselig, opstået fra et sort hul

--
Hilsen Denise

Fra : Lene Hansen

Dato : 15-02-05 14:15

Ja jeg kender det også. Hvor har jeg dog tit forestillet mig alle mulige
ulykker der er sket, når jeg ikke har kunnet finde en kat. Har tit kaldt på
den udendørs fordi jeg troede at den var smuttet ud, kun for at opdage at
den sidder inden for døren når jeg slukøret og nerverne uden på tøjet,
vender ind igen!

Jeg kender faktisk én der har fået vasket sin kat med i vaskemaskinen. Det
blev opdaget mens maskinen kørte, og den blev stoppet, men katten reddede
mirakuløst livet og efter et besøg hos dyrlægen var katten så god som ny
igen. Men jeg starter aldrig min vaskemaskine uden at have tjekket mindst to
gange at der ikke er nogen katte i og efter lågen er lukket, så bliver der
holdt mandtal! Jeg tror jeg døde hvis jeg pludselig så en af mine katte
ligge mellem vasken i maskinen.
Hilsen
Lene Hansen

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-02-05 14:16

In article <4211e12c21697@nerdgirl.dk>, Betina Rasmussen
<rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote:

> Hej gruppe,
>
> Nu har jeg oplevet det igen: Hvor var missen blevet af? Kender I det? At
> gå og kaaalde, og kalde, og man fatter ikke hvor missen er blevet af?

Jada Af og til opdager man at den står lige bag en og nysgerrigt
følger med "hvad laver du? Hvem leder du efter?" *argh!*
Når vi ikke kan finde dem, forestiller jeg mig noget i retning af det
her:
http://siamis.com/billeder/katogskab.jpg

--
Knus fra Ann R

Fra : Ragna

Dato : 15-02-05 17:55

Ann R. skrev:
>Jada Af og til opdager man at den står lige bag en og nysgerrigt
>følger med "hvad laver du? Hvem leder du efter?" *argh!*

Her kender vi også den med, at man går og kalder og leder fortvivlet efter
katten ude i haven, og pludselig opdager man, at den går bagved én og
hjælper med at lede!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 15-02-05 18:07

> Når vi ikke kan finde dem, forestiller jeg mig noget i retning af det
> her:
> http://siamis.com/billeder/katogskab.jpg

Det minder mig lidt om et forsvindingsnummer Lukas lavede for nylig: Jeg
skulle ud af døren, og skulle da lige sige farvel til katten - men væk
var han - selvom der blev kaldt og ledt! Heldigvis skulle min kæreste
ingen steder, så jeg kunne bare tage afsted. Da jeg kom hjem fortalte
min kæreste: Lukas? Jo, hun havde da hørt ham pusle lidt, men kunne ikke
finde ham. Da hun så skulle finde tøj frem, ja så sørme: Ud af skabet
kom han, og lignede en der havde sovet dejligt og fredeligt mellem
hendes T-shirts. Hvordan han er kommet ubemærket derind er stadig lidt
mystisk - men de er jo både hurtige og stille når det passer dem

Mvh. Kasper

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 19:50

> Kasper G. Christensen skrev:
Hvordan han er kommet ubemærket derind er stadig lidt
> mystisk - men de er jo både hurtige og stille når det passer dem

Luskebukse, er de!

Ragna, jeg håber at du lukker låget på kiksedåsen i en 14 dages tid, når
missen sådan "hjælper med at lede". Frækt

Fra : Ragna

Dato : 15-02-05 20:00

Betina skrev:
>Ragna, jeg håber at du lukker låget på kiksedåsen i en 14 dages tid,
> når missen sådan "hjælper med at lede". Frækt

Jah, du kender jo godt deres eminente evne til at sno os om deres poter, så
det....

Betina, prøv lige at kigge i tråden om kattereklame i TV. Der har jeg lagt
linket til en vejledning om opsætning af nyhedsgrupper i Outlook Express.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 20:43

> Ragna skrev:
> Betina, prøv lige at kigge i tråden om kattereklame i TV. Der har jeg lagt
> linket til en vejledning om opsætning af nyhedsgrupper i Outlook Express.

Hej Ragna,

Jeg har allerede gjort godt brug af linket - og fået det lavet sådan, så
jeg nu kan bruge Outlook. Du får rigtig mange tak for hjælpen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 21:38

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Når vi ikke kan finde dem, forestiller jeg mig noget i retning af det
> her:
> http://siamis.com/billeder/katogskab.jpg

Hahahaha, det var mig for en uges tid siden

Andy plejer ikke at være oppe på skabene, og jeg har en "kattesluse", så han
ikke på nogen måde kan smutte med ud.

Dyret var væk... Søgte højt og lavt, under alt muligt, bag alt muligt, ikke
skyggen af en kat. Frygtede, han lå et eller andet sted i min lille
lejlighed og var syg.

Pludselig hører jeg at han svarer på min kalden - oppe fra toppen af det ene
skab!

Déroppe står Mis' gamle kurv, som Andy ikke ville bruge. Den lå missekatten
nu i, og fulgte interesseret med i, hvad jeg dog ledte efter

Siden da har han ofte ligget deroppe. Han har aldrig før ville være hverken
oppe på skabet eller ligge i kurven.

De er skøre, de missekatte ;)

Tina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 16:39

He, he, sikke de kan, de kære dyr. De sørger da for at holde os raske og
rørige. Vi skulle jo også nødigt gå og blive gamle før tid

Denise og Lene:
Jeg tror den der med vaskemaskinen er vores alle sammens skræk. Jeg tror
også, at jeg ville falde død om, hvis jeg så en af mine - eller for den
sags skyld en andens - køre rundt derinde. Fy da.

Ann:
Godt billede! Det er nemlig lige præcis sådan, man forestiller sig, at
de gør