Sonar fjernbetjening til centrallås
Fra : Dennis Meng

Dato : 15-02-05 07:15

Hej,

Da jeg ikke har en manual til det fjernbetjeningssystem der sidder i bilen,
vil jeg høre en af jer ad om I kender noget til det? - eller ved hvor jeg
kan finde en manual til det (har forsøgt med google uden held).

På selve fjernbetjeningen står der bag på "Sonar Mod. 68 R", der er en Grøn
rund knap på, og en Gul oval mindre knap på.

Den grønne låser/låser op for bilen
Den gule aner jeg ikke hvad gør.

Alternativt, hvis manual ikke kan findes, er der så nogen der ved om man kan
konfigurere noget, så blinklys blinker når der låses og låses op?
Som det er nu, er der ingen tegn på at det sker, andet end et svagt svagt
"klik", hvilket er umuligt at høre hvis de kører en bil i nærheden i
trafikken..... og så er der kun "træk i dårhåndtag" tjekket for at finde ud
af om den er låst inden man forlader den.....

Håber nogen har noget godt info her

Mvh Dennis

Fra : Tuesen v/København

Dato : 15-02-05 12:06