MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord på XP home
Fra : Michael Hansen

Dato : 14-02-05 21:29

Er det rigtig at jeg ikke kan forbinde til en XP home maksine vha.
fjernskrivebord?
Kan man hente "programmet" net fra microsoft og inst. eller skal man have
pro?
Michael

Fra : Anders Lund

Dato : 15-02-05 01:14

Michael Hansen wrote:
> Er det rigtig at jeg ikke kan forbinde til en XP home maksine vha.
> fjernskrivebord?

Ikke uden en "invitation".

> Kan man hente "programmet" net fra microsoft og inst. eller skal man have
> pro?

Ikke noget MS understøtter i hvert fald. Det er en af begrænsningerne i
Home versionen.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Akasut

Dato : 15-02-05 01:30

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke uden en "invitation".

Kan det tænkes, du blander fjernskrivebord og fjernsupport sammen?
Sidstnævnte, der findes i både Home og Pro, kræver invitation...

Fra : Anders Lund

Dato : 15-02-05 02:24

Akasut wrote:
> Kan det tænkes, du blander fjernskrivebord og fjernsupport sammen?

Bevidst - ja, det skulle man nok ikke. Men begge ting leder til
fjernstyring af computeren.

> Sidstnævnte, der findes i både Home og Pro, kræver invitation...

Ja, de fleste ting (alle?) som er i home er også i pro.

Fra : Calle.

Dato : 17-02-05 00:46

Anders Lund wrote:

> Bevidst - ja, det skulle man nok ikke. Men begge ting leder til
> fjernstyring af computeren.

> Ja, de fleste ting (alle?) som er i home er også i pro.

nej, ikke begrænsningerne
--
Calle.

Fra : Neil Southwood

Dato : 15-02-05 01:21

In news:cur1ni$sr9$1@news.cybercity.dk,
Michael Hansen <mhansen@FJERNjyde.dk> typed:
> Er det rigtig at jeg ikke kan forbinde til en XP home maksine vha.
> fjernskrivebord?

Ja.

--
Neil Southwood