MS Windows
briani 27239
Vedr.:Problem Med Windows Jobliste
Fra : Billy Bob

Dato : 14-02-05 19:51

Hej alvidende gruppe!

Når man normalt trykker ctrl, alt, delete kommer joblisten frem hvor der for
oven er nogle faneblade man kan bladre igennem. Men nu er hele den øverste
del med fanebladene helt forsvundet det andet er der endnu. Kan jeg få den
tilbage i "gammel" form igen

Bruger xp home

Hilsen
Jan

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 14-02-05 20:11

"Billy Bob" skrev
> [...]
øverste
> del med fanebladene helt forsvundet det andet er der endnu. Kan jeg få den

Prøv at dobbeltklikke hvor fanebladene plejer at være.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Billy Bob

Dato : 14-02-05 21:52