netværksprinter
Fra : Lars K Jakobsen

Dato : 24-05-01 15:04

Hej

Jeg skal hjælpe med at installere en netværksprinter(med indbygget netkort),
er der nogen som kan give et par råd om hvordan man gør, så jeg ikke står
med for mange problemer. Den skal installeres fra en win2k

/lars

Fra : Allan Elsted Madsen

Dato : 24-05-01 17:08

"Lars K Jakobsen" <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen som kan give et par råd om hvordan man gør, så jeg ikke står
> med for mange problemer. Den skal installeres fra en win2k

Uden at være sikker, tror jeg bare at du skal skrive printerens IP-adresse
som netværkssti, når du installere den (som netværksprinter).

Allan Elsted Madsen

Fra : Henrik Walther

Dato : 24-05-01 17:35

It's rumoured "Allan Elsted Madsen" <allan@elsted.dk> wrote:

> [...]
>

>Uden at være sikker, tror jeg bare at du skal skrive printerens IP-adresse
>som netværkssti, når du installere den (som netværksprinter).

Oftest sætter man printeren op via en LPR port på sin printserver.

--
Henrik Walther
A dream is an answer to a question we have not yet learned to ask ourselves..