Netværkskabel, 6-7 meter, hvid - hvor?
Fra : cybamerc@yahoo.com

Dato : 15-02-05 14:39

Davs,

Nogen, der kender en butik, som sælger færdige netværkskabler i 6-7m
længde og hvid farve. Specielt det sidste er vigtigt. Enten fysisk
butik i storkøbenhavn eller netbutik, der sælger til private.

På forhånd tak.

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-02-05 15:33

cybamerc@yahoo.com - cybamerc@yahoo.com
1108474736.471622.262920@g14g2000cwa.googlegroups.com

www.av-connection.dk

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-02-05 16:33

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i

> www.av-connection.dk

Kunne du ikke poste et link til de hvide kabler?

Claus

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-02-05 10:54

Claus Tersgov - nospamnews@tersgov.dk
421215d8$0$89873$157c6196@dreader1.cybercity.dk
skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i

> Kunne du ikke poste et link til de hvide kabler?

Desværre. :) Det gik vidst lidt hurtigt.

Nu jeg tænker over det, endte jeg vidst også med at male mine, da de andre
var for besværlige at opdrive...

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Kim

Dato : 16-02-05 09:26

On 15 Feb 2005 05:38:56 -0800, cybamerc@yahoo.com wrote:

>Nogen, der kender en butik, som sælger færdige netværkskabler i 6-7m
>længde og hvid farve. Specielt det sidste er vigtigt. Enten fysisk
>butik i storkøbenhavn eller netbutik, der sælger til private.

www.hd.dk

Men det er åbenbart ikke lagervare.

--
Kim

Fra : Kim

Dato : 16-02-05 11:09

Jeg har hvide kabler og jeg mener at jeg købte dem i Bilka, men er
ikke 100% sikker

Kim

Fra : Sune Larsen

Dato : 16-02-05 12:51

cybamerc@yahoo.com wrote:
> [...]
> længde og hvid farve. Specielt det sidste er vigtigt. Enten fysisk
> butik i storkøbenhavn eller netbutik, der sælger til private.

Sandberg laver hvide. De sælges f.eks. i Computercity. Koster en krig,
men man må jo betale for skønheden Ved dog ikke om du ikke bliver
tvunget til at vælge mellem 5 og 10 meter.

/Sune

Fra : cybamerc@yahoo.com

Dato : 16-02-05 13:44

Kim wrote:

> www.hd.dk
>
> Men det er åbenbart ikke lagervare.

Perfekt! Tak!

Fra : cybamerc@yahoo.com

Dato : 16-02-05 13:46

Sune Larsen wrote:

> Ved dog ikke om du ikke bliver tvunget til at vælge mellem 5 og 10
> meter.

Det gør man nemlig, og selvom det kunne gå an, så er det lidt skod
at have 4 meter kabel rullet op bag en ikke alt for stor reol.