Win98 og ADSL
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 15-02-05 08:15

Hej NG
Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig med det her irrerterende prob.
Jeg har installeret windows 98 SE på mit D - Drev meningen er så at
jeg vil installere windows XP på mit C Drev.

Grunden til at jeg gerne vil have win 98 er at en del af mine spil
køre meget bedre under denne.
Nu er der så bare lige det problem at jeg ikke kan få adgang til
nettet med min adsl- forbindelse - (som ellers køre fint under både
win me og winxp.

Jeg ved at det kan lade sig gøre da jeg har set andre steder at adsl
fungere udemærket under windows 98....

Please hvad gør en klog.
Håber på et hurtig svar fra jer. alle forslag vil blive taget imod med
kyshånd da jeg selv er ved at give op

Med venlig hilsen
Karsten

k-nielsen@tdcadsl.dk
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/

mvh
Karsten
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-02-05 10:01

On Tue, 15 Feb 2005 08:14:41 +0100, Karsten Nielsen <k-nielsn@tdcasdl.dk>
wrote:

> Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig med det her irrerterende prob.
> Jeg har installeret windows 98 SE på mit D - Drev meningen er så at
> jeg vil installere windows XP på mit C Drev.

Normalt skal W9x altså helst installeres på C: Win2k/XP kan fint
installeres på alle partitioner.

> Jeg ved at det kan lade sig gøre da jeg har set andre steder at adsl
> fungere udemærket under windows 98....

Gør som der står i den Quickguide du har fået af Tele2. Det gjorde jeg, og
det virkede uden problemer i første forsøg med W98SE.

Og ellers må du hellere komme med en bedre beskrivelse af dit problem.

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php