Åbning af port på Cisco PIX 501
Fra : Morten Møller

Dato : 15-02-05 01:23

Hejsa!

Er der en som kan hjælpe mig med pricipperne for at åben en port for
trafik på en Cisco PIX 501? I forbindelse med videosamtaler, har jeg
brug for at åbne for et par porte i firewall til én af to pc'er koblet
til PIX'en. Der bliver kun åbnet når der ikke køres VPN!

Jeg er kommet så langt at det handler om at lave en access- og en
translation rule i PDM'en. Men men hvad principper er for opsætning
heraf kan jeg ikke lige greje.

Til beroligelse for sarte sjæle skal jeg tilføje at PIX'en er egen
ejendom!

Kan nogen guide mig igennem?

Mvh. Montesa