Ovislink router erfaringer
Fra : Michael Loft Mikkels~

Dato : 14-02-05 21:53

Hej

Er her nogen der har erfaringer med OvisLink AirLive WMU-9000VPN.

Jeg skal bruge en router med wi-fi gerne både B og G men kun G er en
nødvendighed. der skal være usb 2.0 tilslutning printserver og filserver så
jeg både kan dele min eksterne HDD og min printer.

Det jeg gerne vil vide er, kan denne router dette?? kan jeg tilslutte min hd
og dele den over netværket. og kan jeg bruge min 3-i-1 printer over
netværket både til print og scan.

Er her nogen der har gjort disse efaringer? hvis ja vil jeg meget gerne høre
dem inden jeg køber!

Og er der et alternativ til samme eller billigere penge er forslag
selvfølgelig velkomne.

Mvh Michael

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 15-02-05 08:42

Jeg har ikke haft produktet - men ved af erfaring at der typisk er
problemer med USB printservere, ved mere 'eksotiske' printere som fx GDI
printere, multifunktions.. osv..

Jeg ville nok checke ved producenten om produktet overhovedet virker via
en printserver.

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-02-05 14:25

Michael Loft Mikkelsen <M2@Pc.Dk> skrev 2005-02-14:
> Hej
>
> Er her nogen der har erfaringer med OvisLink AirLive WMU-9000VPN.

Jeg har ikke prøvet den model men kun nogle ovislink 800.11b
access point. Wov det var nok de dårligste access points
jeg nogen sinde er stødt på (KValitet af signalet, Evne til at klare
trafik på netværket).

Martin
med mindre andet er angivet.