Hjælp til keywords.....
Fra : Robert Petersen

Dato : 24-05-01 12:01

Hej med jer.

Jeg er nok det i vil kalde en rigtig amatør på feltet design af
hjemmesider... Jeg har sammen med en webdesigner fået lavet en hjemmeside
www.pelatooling.dk men erfaret bagefter at designeren fuldstændig overså den
del som optimerer siden til søgemaskinerne, jeg oplevede endda at de sider
som lå på hans eget domaine blev indexeret af søgemaskinerne...altså han
kendte ikke en gang til funtionen disallow i en robots.txt fil i roden af
han egen side....hmmmm

Nå.... mit lille meget banale spørgsmål, som dog kan have temmelig store
konsekvenser for søgemaskinerne....

Skal der komma mellem keywords, eller kun mellemrum i mellem dem ?
Der kommer mange flere spørgsmål efterhånden som jeg kommer videre i denne
html verden.....

Hvis der er nogle rigtige venlige sjæle herude, så vil en kommentar fra
vedr. min hjemmeside være ønskelig.... www.pelatooling.dk

Med venlig hilsen

Robert Petersen

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 24-05-01 12:29

Robert Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Skal der komma mellem keywords, eller kun mellemrum i mellem dem ?
> Der kommer mange flere spørgsmål efterhånden som jeg kommer videre i denne

Læs indlægget lige under dit. Der ligger et link, hvor de kan få beskrevet
hvordan sådan noget virker. Der har netop været en tråd der handlede om
betydningen af meta felter. Konklussionen var, at metafelterne ikke betyder
særlig meget...

> Hvis der er nogle rigtige venlige sjæle herude, så vil en kommentar fra
> vedr. min hjemmeside være ønskelig.... www.pelatooling.dk

For en uddybende kritik af din hjemmeside, gå da til
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros. Mht. søgemaskineoptimering er det en skidt
ide at bruge frames som der er gjort på din side. Den kan sagtens køre uden
frames, i betragtning af, indholdet på de enkelte sider ikke er længere end
menuen stadig er inden for rækkevide.

/Kasper