HJÆLP min server kan ikke nås fra internet~
Fra : jan larsen

Dato : 24-05-01 18:05

Hej.
Jeg har netexpres men en åben router.
Hvordan skaber jeg adgang til min server fra internette, men server er
blevet tildelt en ip adresse og inde i router opsætningen Host mapping/nat
har jeg defineret denne ip adresse og slået host mapping/nat til.
Inde under Avenceret Napt server Konfiguration under navn kaldet den server
flueben i til ip adressen er den som serveren er blevet tildelt protokol er
set til tcp intern port er sat til 21.

Inde i prædefinerede napt servere har jeg tilføjet ip adressen som serveren
har i DNS,WEB.

Men stadigvæk ingen kontakt til min webserver.

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : chh

Dato : 19-03-02 07:26

"jan larsen" skrev d. 24-05-01 18:05 dette indlæg :
> [...]
> Homepage:http://home2.inet.tele.dk/jala/
> Dansk musik cover "site"
> Medlem af DanishTeamRc5Calculation Team id:6635

Jeg kan se at det er port 21 du bruger, denne port er KUN til FTP, hvis
du skal have web adgang skal du bruge port 80, på min router som er en
Zyxel, har jeg både port 21 & port 80 åben.

Med venlig hilsen
Claus Hosbond Hansen.

http://www.kandu.dk/