Ny på ADSL
Fra : Nick

Dato : 24-05-01 12:03

Hej Ng'ere

Jeg har lige fået installeret NE2 og det kører fedt med en hastighed på 1024
i downloaden. Men det lader ikke til at jeg kan sende filer over ICQ'en..
Nogen bud på hvorfor?

Takker
-Nick

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 24-05-01 18:01

Det er formodentlig en eller anden port i routeren, der skal åbnes.

Grønbech

--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-05-01 21:29

On Thu, 24 May 2001 13:02:46 +0200, Nick wrote:
> [...]
>i downloaden. Men det lader ikke til at jeg kan sende filer over ICQ'en..

Konfigurer ICQ til at være bag en firewall.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer