tydning Skt. KNuds sogn
Fra : Joan Jensen

Dato : 11-02-05 23:16

SÅ fandt jeg endelig personens dåb (ligger i binear) , MEN

Hvem står som faddere?? Det er no 0 fra 20. juli vi taler om her.

På forhånd mange tak, og så stopper jeg for i aften.

Med venlig hilsen

Joan

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 12-02-05 00:04

"Joan Jensen" <joan@weblinks.dk> skrev i en meddelelse
> SÅ fandt jeg endelig personens dåb (ligger i binear) , MEN
>
> Hvem står som faddere?? Det er no 0 fra 20. juli vi taler om her.

I anmærkningerne står der:
Ankommen fra St. Johannes Sogn i Kjøbenhavn. Tilstaaelse afgivet 23.9.78.
Agaaet til St. Knuds Sogn ?.?. 78. Tilstaaelse modtaget.

Familien er altså kommet fra St. Johannes Sogn, hvor drengen også står
nævnt; men åbenbart ikke er blevet døbt.

Jeg tager lige St. Johannes Sogn her også:
Rasmussen, Carl Christian, Smed gift Emma Hansine Eriksen 24.
Bopæl: Slotsgade 29 B 5. S (Slotsgade 29, baghuset 5. sal må det betyde).
I anmærkninger: Afgaaet til og indført i Odense Vor Frue Sogn.

Du skal lige være opmærksom på, at du har fået lagt filen fra Vor Frue Sogn
ud 2 gange; men ikke den fra St. Knuds sogn.

Venlige hilsener
Ellen Rasmussen