Hvilken dato er "Dom 10 1795"
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 21-01-05 16:54

Subject!

Hvor finder man en "omsætter" til disse betegnelser?

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Bodil Madsen

Dato : 21-01-05 18:28

Der mangler lidt i teksten, men det er antagelig Dom. 10. post trinitatis =
9. august.

med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 21-01-05 18:36

Erik M. Nielsen wrote:
> Subject!
>
> Hvor finder man en "omsætter" til disse betegnelser?

Her:

http://octhygesen.homepage.dk/DAGE.html

Mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 22-01-05 02:32

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i melding news:
> Subject!
>
> Hvor finder man en "omsætter" til disse betegnelser?

Ser at noen har svart Thygesen og Dages kalender, men også
Bauers kalender er bra. Ulempen er at en må være påkoblet
for å kunne lese den. Den kan lastes ned, men jeg har ikke URL.

Anne Lise Hovdal

Fra : børge askholm

Dato : 22-01-05 03:37

Anne Lise Hovdal skrev:

> Ser at noen har svart Thygesen og Dages kalender, men også
> Bauers kalender er bra. Ulempen er at en må være påkoblet
> for å kunne lese den. Den kan lastes ned, men jeg har ikke URL.

Og hvis man hellere vil det - så findes Bauer osse "på bog" og der er
vist osse andre evighedskalendere, vist en der hedder Grotefend eller
Gotefend.

Børge