Tydning og oversættelse Garnision 1791
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 15-01-05 19:48

Jeg har efter hjælp fra FS fundet et par aner viet i Garnision sogn.Er der
nogen der kan være behjælpelig med at tyde og overssætte denne vielse.Jeg
kan kun selv tyde navnene Christoph Ferdinand Arnold og Maria Wundzettel
,vidner Henrich Sontag og Friedrich Wundzettel samt datoerne 30 september
og 2 december.
Det er Garnision København viede 1770-1816 opslag 158 par nr.69.
http://www.arkivalieronline.dk/data/kirkebøger/019/1/019/K06-13-A.Tif
Venlig hilsen Lisbeth Pedersen

Fra : Inger Buchard

Dato : 15-01-05 20:14

Jeg har mange huller endnu, men måske hjælper det påbvej?

Christoph Ferdinand Arnold, com. Serg. in ... Nord. ... Cap. Dyssels Comp.
Maria Wundzettels Tochter ... ist ehemals mit einem ... Tuchmacher Gesellen
Schneidewind verlobt gewesen .. aber ...
Testes
Heinrich Sontag com. serg. ... dasselbe Regiment
Friedrich Sontag der Braut Bruder, ein Tuchmacher
verl. d. 30. Septbr, cop. d. 2. Decembr.

Inger

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 17-01-05 15:12

Hej Inger