Win Family hjælp
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 18:17

Er der en der kan fortælle mig, hvad jeg gør galt. Jeg har download den nye
ver. af Win Family og skrevet mine registrerings data ind.
Importeret en gedcom fil med mine data. Nu vil jeg gerne bruge en del foto,
så jeg prøver at hente billeder.
Jeg har fortalt programmet, at jeg vil bruge JPG filer, de første 3 går fint
ind, en BMP kommer også fint ind, MEN derefter kan jeg ikke få flere ind.
HVORFOR.
Karen
http://home19.inet.tele.dk/slaegt

Fra : Göran Wennerström

Dato : 14-01-05 19:06

"Karen Elvers" <kelvers(a)pc.dk> skrev

>Jeg har download den nye ver. af Win Family

Hvor har du hentet den "nye"???

Venlig hilsen Göran.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 20:28

Det har jeg hentet på deres hjemmeside:

http://danmark.winfamily.com/
mvn
Karen

Fra : twinie

Dato : 14-01-05 21:07

Den såkaldt nye version er 5 år gammel..., - udgivet i 1999.

Så Karen, hvis du I forvejen ikke kører en tidligere version af winfamily, -
så start med et andet program. Du kan læse om forskellige
slægtsforskningsprogranner på dis-danmarks hjemmeside:
http://www.dis-danmark.dk/program/program.asp .

mvh Jette.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 21:46

Jeg kører i forvejen med et andet program, Brother's Keeper, som jeg har
brugt i ca. 10 år, og som jeg er vældig glad for. Det har kun een fejl, det
kan ikke skrive en anetavle ud i farver! og det er jeg meget ked af, da jeg
giver mine børnebørn hver en slægtsbog i konfirmationsgave. Den skal helst
være pæn, og det forsøger jeg at gør den.
mvh
Karen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 15:13

Tak for jeres bemærkninger, da jeg ikke skal bruge det ret meget, har jeg
valgt at ændre foto fra JPG filer til BMP filer, så kan det godt lade sig
gøre.
mvh
Karen