Amternes luftfotos
Fra : Søren

Dato : 09-02-05 21:35

Hej.

Nu ved jeg ikke rigtig om dette er den rette NG, men jeg mener at der var
her jeg så et link til en oversigt over subj.

f.x.: http://www.fa.dk/arealinfo/

Er der nogen, som kan huske det link?

Søren

Fra : Mette P.

Dato : 09-02-05 21:44

"Søren" <leave@mealone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu ved jeg ikke rigtig om dette er den rette NG, men jeg mener at der var
> her jeg så et link til en oversigt over subj.

Ved ikke om den ka bruges

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 10-02-05 06:55

> [...]
>
> Nu ved jeg ikke rigtig om dette er den rette NG, men jeg mener at der var
> her jeg så et link til en oversigt over subj.

Ja, det er Frederiksborg Amts arealinfo. På følgende side er der en fælles
indgang til amternes GIS og arealinfo:

http://www.lepidoptera.dk/flyfoto.htm

M.v.h.

Poul Evald Hansen

Fra : Søren

Dato : 10-02-05 21:34

"Poul Evald Hansen" <pevh@mail.danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren" <leave@mealone.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er Frederiksborg Amts arealinfo. På følgende side er der en fælles
> [...]
Ja, det var lige den. Tak.

Søren.