[OT men lidt sjov] Jorden har kun en sol
Fra : Kim Schulz

Dato : 25-01-05 10:27

hejsa
Faldt lige over denne lidt søde artikel fra norge:
http://www.boarding.no/art.asp?id=12768

Nogle gange så skulle man tro at amerikanerne var verdens dummeste
folkefærd (nogle af dem i hvert fald).

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Sybil

Dato : 25-01-05 10:55

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.boarding.no/art.asp?id=12768
>
> Nogle gange så skulle man tro at amerikanerne var verdens dummeste

Hej
Ja, hvor dum har man lov til at være ?

Det er dog en ældre historie, som du kan se på det link du har henvist til.
"Sist oppdatert: 04.08.04 09:29"

Majken

Fra : Holst

Dato : 25-01-05 11:01

Sybil wrote:

> Det er dog en ældre historie, som du kan se på det link du har henvist til.
> "Sist oppdatert: 04.08.04 09:29"

Ja, der er vel ikke så meget midnatssol på denne tid af året.

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-01-05 11:24

[snip]
> Det er dog en ældre historie, som du kan se på det link du har
henvist
> til. "Sist oppdatert: 04.08.04 09:29"

tjaa, jeg regnede ikke med at der var så mange som læste norske nyheder
sådan på jævnlig basis

Fra : Ivar

Dato : 25-01-05 19:53

Kim Schulz skrev:

> Faldt lige over denne lidt søde artikel fra norge:
> http://www.boarding.no/art.asp?id=12768

Der står ingen navne, på guide eller nogen som helst.
Det undrer mig, at de kun ønskede at få returneret billetten
til hurtigruten, hvorfor ikke hele rejsen.
Jeg regner det blot for en and.

Ivar Magnusson