Endnu et søm i Darwins ligkiste
Fra : Jahnu

Dato : 19-01-05 13:46

The Case Against Darwin - Book

There is powerful scientific evidence against Charles Darwin's
theory of evolution. And the implications are momentous, because
ever since publication of "The Origin of Species" in 1859, evolution
has been contesting man's traditional ideas about the meaning of
life.

Now, however, it's Darwin who's on the retreat, as facts from
diverse branches of science challenge the theory's validity. In his
popular book "Tornado in the Junkyard," author James Perloff
examined the evidence in detail. Now, for the busy reader, he takes
you on a mini-tour of the case against Darwin.

James Perloff is a free-lance writer based in Boston, Massachusetts.
He is a contributor to The New American and WorldNetDaily.com. His
first book, "The Shadows of Power," an expos?of private influence on
American foreign policy, has sold 100,000 copies. Noted in "Who's
Who in America," Perloff has made well over 100 radio and television
appearances to discuss the creation-evolution debate. Most recently,
he has produced a hit music CD ?titled "Freedom Shall Return" ?
containing original songs that celebrate America and traditional
values.

Soft cover. 81 pages.

NOTE: Purchasing "The Case Against Darwin" from WND's online store
also qualifies you to receive a FREE 3-month trial subscription to
our immensely popular monthly print magazine, Whistleblower. Watch
for the FREE offer during checkout.

Tornado in A Junkyard: The Relentless Myth of Darwinism (book)

In this engaging page-turner, James Perloff devastates the theory of
evolution. Issues tackled include the lack of transitional forms in
the fossil record, the lack of evidence for 'ape-men,' and the
amazing history of fraud that has characterized the efforts to get
Darwin's theory, which he himself questioned, accepted and taught as
fact.

321 pages. Paperback.

NOTE: Purchasing "Tornado in a Junkyard" from WND's online store
also qualifies you to receive a FREE 3-month trial subscription to
our immensely popular monthly print magazine, Whistleblower. Watch
for the FREE offer during checkout.

Related Items
WorldNet Magazine Single Copy - July 2001 - $7.50

http://shop.wnd.com/store/item.asp?ITEM_ID=1054
www.krishna.com www.iskcon.com
www.iskcon.dk www.harekrishna.dk

Fra : Carsten Troelsgaard

Dato : 19-01-05 18:40

"Jahnu" <jahnudvip@removeyahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> "The Origin of Species" in 1859, evolution
> has been contesting man's traditional ideas about the meaning of
> life.

Finder du det passende at søge meningen med livet i dk.videnskab?

Kan du give en grund til at gruppen skal diskutere videnskab med en religiøs
fanatist - i lyset af gruppens fundats?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-01-05 21:42

> [...]
> for the FREE offer during checkout.
>
> Related Items
> WorldNet Magazine Single Copy - July 2001 - $7.50

Jeg ville ønske, jeg vidste hvor du fik kendskab til disse "bøger", Jahnu.
Sikker på, at der er ligeså mange bøger (mindre eller mere god kvalitet),
som går imod Darwin-modstandere.
Nu kalder du tråden: "Endnu et søm i Darwins ligkiste".
Men din tråd giver kun det mulige "hoved" af sømmet, måske skulle du læse
bogen først, inden du godtager at det er Religiøse Søm, som skal redde
universet fra Ateisternes Imperie
For mig virker sømmet nemlig til at være lavet af tyggegummi.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 19-01-05 22:23

>There is powerful scientific evidence against Charles Darwin's
>theory of evolution.

Først dette er en dansk gruppe og postings skal være på dansk.
Overhold venligst dette fremover. Desuden er det meget dårlig skik
bare at aflire lange citater.

Dernæst, hvis du fremsætter sådan en meget stærk påstand så må
den underbygges. Fremlæg dine argumenter, og gør det med dine egne
ord, så vi kan se at du har et minimum af viden om hvad du skriver om.
Ellers er videre samtale jo meningsløs.

Og for det tredje. Jeg har bogstavligtalt millionvis af observerbare
kendsgerninger at ryste op med, der absolut bedst lader sig forklare
ved evolution. Stort set ingen anden videnskabelig teori er vel så
stærkt underbygget gennem observationer som evolutionen, så det
kræver virkeligt stærke videnskabelige argumenter hvis du skal ryste
sådan en teori. Men naturligvis vil alle lytte hvis dine argumenter
giver mening. Det er jo netop mening med naturvidenskab at opnå
større viden. At evolutionsteorien skulle være forkert ville jo være
fantastisk interessant og spændende.

Kom nu med dine argumenter, i dit eget sprog, tydeligt fremsat og uden
spor af religiøs argumentation, så vi kan se at du ved hvad
naturvidenskabelig metode er. I modsat fald forvent intet svar.

Vi venter alle spændt på din velunderbyggede naturvidenskabelige
teori til erstatining af evolutionsteorien.
Med al den respekt du fortjener. J.O.

Fra : Steen

Dato : 20-01-05 09:39

jenspolsen@hotmail.com wrote:

> Kom nu med dine argumenter, i dit eget sprog, tydeligt fremsat og uden
> spor af religiøs argumentation, så vi kan se at du ved hvad
> naturvidenskabelig metode er. I modsat fald forvent intet svar.

Jahnu poster, og straks er der tre svar. Vil I ikke nok lade være med at
svare på Jahnus posts?

Jahnu er enten en troll eller en kook. Der er ingen tvivl om, at Jahnu selv
tror på det ævl, han lukker ud, men han har også flere gange tidligere åbent
erkendt, at han udelukkende poster til dk.videnskab for at provokere, genere
og irritere.

Jahnu er vel efterhånden i de flestes killfiltre, hvorfor de fleste af os er
lykkeligt forskånede for hans udgydelser, indtil nogen svarer ham. Jeg vil
derfor gerne henstille til, at man lader være med at besvare indlæg af
Jahnu. Dels spilder i jeres tid og gode humør, dels er det generelt ikke god
netikette at gå ind i diskussioner med kooks eller trolls.

/steen

Fra : Carsten Troelsgaard

Dato : 21-01-05 01:49

"Steen" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> jenspolsen@hotmail.com wrote:

> Jahnu poster, og straks er der tre svar. Vil I ikke nok lade være med at
> svare på Jahnus posts?
>
> Jahnu er enten en troll eller en kook.

Dåå, jeg er langsom.
Den eneste eksterne argumentation der bruges er "Forbidden archeology" ...
sektens egen bog! (uden adgang formedels et formodentlig klæggeligt beløb)
Det er jo en planlagt markedsførings-kampagne som Janus & co har økonomiske
interesser i på vegne af sekten.

> Der er ingen tvivl om, at Jahnu selv tror på det ævl, han lukker ud,

Jo, han er da så mavesur fordi det i virkeligheden handler om penge. Til
sekten, ikke til ham selv.

> men han har også flere gange tidligere åbent erkendt, at han udelukkende
> poster til dk.videnskab for at provokere, genere og irritere.

Han kan jo lukkes hvis han siger tingene som de virkelig er.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 20-01-05 12:58

jenspolsen@hotmail.com mælte sligt:

>Først dette er en dansk gruppe

Tillad mig at gøre opmærksom på, at tråden er krydspostet mellem
dk.livssyn og dk.videnskab, men ja, begge grupperne er i dk-hierarkiet.

>og postings skal være på dansk.

Er det en regel, du selv lige har opfundet? Den findes i hvert fald ikke
i nogen af gruppernes fundatser og er ikke hidtil blevet praktiseret,
såeh ...

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Hellere en ret grønsager med kærlighed til,
end en opfedet okse med had til."

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 20-01-05 12:15

Jeg finder faktisk at man kan fremvise hans dorskab ved at forlang
saglig argumentation af ham, og se hans totale mangel på evne til at
svare.

Dette gælder iøvrigt mange af dem der poster om Intelligent Design.
Forlang at de påviser at det er en videnskabelig teori, og bed dem
forklare hvilke observationer der vil falsificeres den, da kendetegnet
for en videnskabelig teori er at den er falisificerbar. Enten vil de da
sige at den ikke kan falsificeres, og hermed er det ikke længere
videnskab men religion. Eller hvis de nævner observationer der kan
fasificere den, så er det bare at komme med de millionvis eksempler
der findes. Så er dé færdige, afklapsede og dækkede til.

Den fejl mange gør er blot at forholde sig til deres ID'ernes usaglige
kritik af Evolutionen, og ikke forlange at de forsvarer ID.

J.O.

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 20-01-05 13:22

jenspolsen@hotmail.com wrote:
> Jeg finder faktisk at man kan fremvise hans dorskab ved at forlang
> saglig argumentation af ham

At fremvise religiøse fanatikeres tåbeligheder er offtopic
for dk.videnskab, brug dk.livssyn til det formål.

Hvis jeg bliver irriateret over at læse off-topic indlæg, så
ryger afsenderen i kill-filteret, det gælder ikke kun for Jahnu
og BW der allerede er i filtret, men også folk der svarer på
de offtopic indlæg.

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 20-01-05 15:41

Carsten skrev:
> [...]
> ryger afsenderen i kill-filteret, det gælder ikke kun for Jahnu
> og BW der allerede er i filtret, *men også folk der svarer på

som f.eks. dig selv ??
hvis moral er godt, så må dobbelt moral vel være dobbelt så godt ??

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Peter Holmgren

Dato : 21-01-05 15:23

Hvornår mon vi kan banke extra søm i Jahnus kiste?

--
Peter Holmgren
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-01-05 16:49

Peter Holmgren wrote:

> Hvornår mon vi kan banke extra søm i Jahnus kiste?

I hvis kiste?

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Jahnu

Dato : 22-01-05 04:42

On Fri, 21 Jan 2005 15:22:43 +0100, "Peter Holmgren"
<info@theravada.[dk]> wrote:

>Hvornår mon vi kan banke extra søm i Jahnus kiste?

Aldrig. Jeg skal brændes.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 12:24

> Aldrig. Jeg skal brændes.

Dér kan vi godt være enige. Selvom jeg er en såkaldt beskytter af
instinktet, balancen og naturens vilje, så vil jeg dog ikke lade den få mit
kød.

Fra : Jahnu

Dato : 22-01-05 12:49

On Sat, 22 Jan 2005 12:24:26 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Dér kan vi godt være enige. Selvom jeg er en såkaldt beskytter af
>instinktet, balancen og naturens vilje, så vil jeg dog ikke lade den få mit
>kød.

Hvorfor ikke?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 14:55

> Hvorfor ikke?

Ved det ikke... Bryder mig bare ikke om tanken, om at det sidste jeg gør er
at blive spist af bittesmå væsener. Så hellere brændes som de stolte
vikingehøvdinger.

Fra : Jahnu

Dato : 23-01-05 07:50

On Sat, 22 Jan 2005 14:54:36 +0100, "Søren Kjeldsen"

>Ved det ikke... Bryder mig bare ikke om tanken, om at det sidste jeg gør er
>at blive spist af bittesmå væsener. Så hellere brændes som de stolte
>vikingehøvdinger.

Det går jeg ind for. De stolte vikinger var også meget tættere på den
vediske kultur end de var på den moderne.

Fra : Lars

Dato : 29-01-05 10:26

In article <i8h6v0lio0ou0htjdlpgve9e5h5liuotpb@4ax.com>, jahnudvip@removeyahoo.co.uk says...
> Det går jeg ind for. De stolte vikinger var også meget tættere på den
> vediske kultur end de var på den moderne.

Ja, vikingerne var også usansynlige primitive dengang, men nok ikke helt så primitive som
vederne, der tilsyneladende stoppede deres udvikling for 6.500 år siden (jvf vor tidl.
astronomi debat)

Majoriteten af de daværende vikinger udviklede sig til moderne videnskabeligt orienterede
mennesker anno 2005. Der er dog enkelte undtagelser med stærkt overtroiske mennesker.

--
Best regards

Lars
science is 10% new data and 90% confirmation!!
religion is 100% superstition and 0% confirmation!!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 31-01-05 23:55

> Majoriteten af de daværende vikinger udviklede sig til moderne
> videnskabeligt orienterede
> mennesker anno 2005. Der er dog enkelte undtagelser med stærkt overtroiske
> mennesker.

Øh... Jeg ser intet mere overnaturligt og overtroisk i den nordiske religion
end i alle andre religioner.

Fra : Carsten Troelsgaard

Dato : 23-01-05 11:10

"Peter Holmgren" <info@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Hvornår mon vi kan banke extra søm i Jahnus kiste?

Her er et

http://www.talkorigins.org/faqs/mom.html