A Letter From The Future
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-01-05 22:15

Hvis man lige napper disse to..
http://www.cnn.com/2003/WORLD/europe/10/02/global.warming/
http://www.informationclearinghouse.info/article4874.htm

Også læser : A Letter From The Future
http://www.museletter.com/archive/110.html

Ja så kan man godt gå han og blive lidt trist til mode,

Men jeg har på fornemelsen at hvis nogle af gruppens deltager
også læser ovenstående link's, så vil de kunne komme med
mere optimistiske fremtidsudsigter, ??

Mvh. Jan Rasmussen

Fra : skogstadNielsen(fjer~

Dato : 19-01-05 20:52

Jan Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Men jeg har på fornemelsen at hvis nogle af gruppens deltager
> også læser ovenstående link's, så vil de kunne komme med

Her er en lille novelle - fra skribentundergrunden - om samme tema
http://www.fyldepennen.dk/tekster/21674
- tonen er da en smule mere optimistisk, men ellers er vores situation
vel klar for alle - en dag er den sidste skive af rugbrødet spist - de
lærde strides om hvornår - og de der ikke kan finde andet at spise - tjah

Søren