Hmm.......
Fra : Rene juulsgård

Dato : 11-02-05 20:29

Jeg har lige formateret min HD og ville så installere Diablo II plus Lord Of
Destruction. Når jeg har installeret D2 kan jeg ikke starte det op men jeg
kan heller ikke installere LOD??? Jeg kører med samme driver som før så ved
sgu ikke lige hvad der sker. Alle andre spil kører fint.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-02-05 20:49

Rene juulsgård wrote:

> Jeg har lige formateret min HD og ville så installere Diablo II plus
> Lord Of Destruction. Når jeg har installeret D2 kan jeg ikke starte

Min installation er blevet flyttet med siden den blev installeret
første gang for 3-4 år siden. Det kan jeg iøvrigt klart anbefale

Fra : SoftMan Brian

Dato : 11-02-05 21:27

"Rene juulsgård" <julli@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
ved
> sgu ikke lige hvad der sker. Alle andre spil kører fint.

Hvad siger den når du prøver ? har du prøvet at afinstallere og installere
igen ?

Fra : Julli

Dato : 12-02-05 09:34

> Hvad siger den når du prøver ? har du prøvet at afinstallere og installere
> igen ?

Efter jeg har installeret D2 og starter op fryser den bare med en sort
skærm. Når jeg vil installere LOD når den ca en 1/3 del så siger den jeg
skal smide LOD skiven i men det er den der sidder i. Har prøvet og
afinstallere.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 13:52

Julli wrote:

> den jeg skal smide LOD skiven i men det er den der sidder i. Har
> prøvet og afinstallere.

Hvor i verden er du?

Fra : Julli

Dato : 12-02-05 15:35

> Hvor i verden er du?

Hvad mener du?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 17:40

Julli wrote:

> Hvad mener du?

Måske har din maskine et føl med dine CD'er...

Fra : Julli

Dato : 12-02-05 20:05

Ja men det er bare mærkeligt der ikke har været noget før...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 20:21

Julli wrote:

> Ja men det er bare mærkeligt der ikke har været noget før...

???

Prøv at citere det du svarer på

Fra : Julli

Dato : 12-02-05 22:36

Sorry det var den her jeg mente...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-05 02:22

Julli wrote:

> Sorry det var den her jeg mente...
> Ja men det er bare mærkeligt der ikke har været noget før...

Jeg gi'r op... Det er jo ikke det indlæg du svarer på... Svar på det
relevante indlæg på det rette sted i tråden. Det andet er noget _rod_