World Of warcraft..?
Fra : Kjeld.L

Dato : 11-02-05 16:38

Jeg ved ikke hvad der sker med Blizzard ...men køb ikke spillet nu, det
eneste man får for de 349-
er døde links lange køer på deres supporttelefoner, ja der er så mange der
ringer til blizzard support eu at man ikke engang kan stille sig i kø
...account kan man heller ikke lave da deres side er nede,så er den oppe for
at være nede igen,
OG så skal man have et creditkort for at spille den gratis månede, hvilket
virkelig er noget......muligheden er der også for at betale med Gamecard
pre-paid..men de kommer først ca.d25/02 i butikkerne så det er ligesom
udelukket.
Disse problemer havde amerikanerne også i starten, så man skulle da have
troet at Blizzard havde LÆRT af det, men nej ikke det der ligner, det er
frustrende at købe 1 spil også bare havde det stående til (pynt)
Undskyldninger som " ja men de første dage er der jo tryk på så.." , kan sgu
ik holde da de jo et eller andet sted godt vidste at de have et stort spil
med en masse interesseret kunder, så kunne de jo lære fra usa og sørge for
at der var server nok oppe i Eu.

Er der stavefejl ok så ret dem , mangler eller er komma'erne sat forkert så
ret dem , ser det hele rodet ud så ret det...i don't care

en frustreret køber af et stk World of warcraft som, som ,som..........bare
skulle have luft.
Kunne desværre ikke skrive i WOW forummet da det kræver en account :-<

mvh
kjeld. L

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-02-05 18:01

> [...]
> ,som..........bare skulle have luft.
> Kunne desværre ikke skrive i WOW forummet da det kræver en account :-<

Enig.. kiggede netop lige ind på denne NG da jeg sku se om andre var lige så
frustrede som mig. De må da snart tage ved lære! Hl2 var også umuligt at
spille de første par dage, men håbede virkelig det var ved at være overstået
med den slags...

Ak nej...

Mvh. Martin der ikke kan oprette en account

Fra : Jakob Værge

Dato : 11-02-05 18:21

For at oprette en account så kig på WWW.WOW-Europe.com så finder i helt
sikker grunden., jeg var så heldig at få oprettet en account inden... hehe

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-02-05 18:51

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote in message
> For at oprette en account så kig på WWW.WOW-Europe.com så finder i helt
> sikker grunden., jeg var så heldig at få oprettet en account inden... hehe

Jeps har læst det...

Nu må jeg bare vente og vente, til siden kommer op igen..

Mhv. Martin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-02-05 23:03

> Nu må jeg bare vente og vente, til siden kommer op igen..

Så er siden oppe igen!

Godt nok går det sloooooooooooooooooooooooow.gov, men det virker i det
mindste nu!

Held og lykke til andre

Mvh. Martin

Fra : claus v

Dato : 12-02-05 14:15

Hej

jeg har lige købt dette spil til min sø 339 kr

når man skal oprette en account bedes der efter en authetication code den
kaa jeg sku ikke finde nogen steder på kassen eller cderne

ved du evt hvordan man får en sådan code

claus

Fra : Carsten

Dato : 12-02-05 14:26

På mit sidste spil, HL2, stod det på bagsiden af et lille hæfte
der var med spillet.

Har du kigget der ??

Hilsen Carsten

Fra : claus v

Dato : 12-02-05 14:24

"Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> På mit sidste spil, HL2, stod det på bagsiden af et lille hæfte
> der var med spillet.
>
> Har du kigget der ??
>
> Hilsen Carsten

har brugt ca 20 minutter på at gennemrode det hele kan bare ikke finde det
nr

claus

Fra : Anders Ecklon

Dato : 12-02-05 15:01

> har brugt ca 20 minutter på at gennemrode det hele kan bare ikke finde det
> nr
>
> claus

Hej Claus

Prøv at løft CD3 ud af kassen og se om det ikke skulle stå på et lille
klistermærke derunder :)

Mvh Anders

Fra : claus v

Dato : 12-02-05 15:18

"Anders Ecklon" <lupinex@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Claus
>
> Prøv at løft CD3 ud af kassen og se om det ikke skulle stå på et lille
> klistermærke derunder :)
>
> Mvh Anders

skal vist have skiftet blindtarmen du har ret mange tak for hjælpen

claus

Fra : Peter Binderup

Dato : 13-02-05 15:21

I grunden er det et åndsvagt koncept med et abonnements baseret spil at
man skal have en serie kode...

Jeg har givet dem mit kredit kort nummer, du burde faktisk have været nok.

/Peter

Fra : Simon Nejmann

Dato : 13-02-05 16:13

On Sun, 13 Feb 2005 15:21:04 +0100, Peter Binderup
<binderup@gmail.com> wrote:

>I grunden er det et åndsvagt koncept med et abonnements baseret spil at
>man skal have en serie kode...
>
>Jeg har givet dem mit kredit kort nummer, du burde faktisk have været nok.

Hvad så hvis du skifter kreditkort? Eller skal have 2 konti?

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Peter Binderup

Dato : 13-02-05 16:35

Fuldstændigt det samme som hvis jeg køber to spilpakker i en forretning.

En del af et givet "Køb ny konto" kunne være en automatisk tildeling af
en unik nøgle ala den der gemmer sig bag CD nr 3.

Disse CD'er burde kun være beregnet til dem der ikke vil downloade en
masse MB hvis de har en langsom forbindelse.

/Peter

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-02-05 10:21

"Kjeld.L" <luke7@stofanet.dk> skrev i meddelelsen:

> [...]
> spil med en masse interesseret kunder, så kunne de jo lære fra usa og
> sørge for at der var server nok oppe i Eu.

En løsning var at lade alle der starter med spillet i den første uge betale
dobbelt takst, og ingen gratis første spillemåned.

Så ville Blizzard muligvis have pengene til indkøb af ekstra servere og
processorkraft til at håndtere det midlertidige problem. Servere som vel
at mærke kan smides ud efter den første uge, når der ikke længere er så
sindssygt et pres på.

Seriøst: Det er da alt for besværligt at komme uden om det problem, når det
kun varer en uge. Som forbruger burde man være mindst lige så klar over
problemet som Blizzard ifølge din udtalelse burde være.

Netop dette, og de uundgåelige børnesygdomme, er en god grund til at væbne
sig med tålmodighed, evt. at vente med at købe spillet.

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /

Fra : claus v

Dato : 14-02-05 11:36

til info

spillet fungerer upåklageligt og dermed også serveren hvis jeg forstod
kritikken korrekt
der var ingen problemer med at oprette en account og derefter spille

claus