FARCRY grafik problem
Fra : Carlsen

Dato : 10-02-05 17:43

Hej NG

Jeg har et problem med grafikken i FarCry. Der kommer "sorte felter" når de
forskellige ting er sat til high/very high. Den gør det samme med naboens,
og vores computere skulle kunne køre det (Pentium 4, 3400, GForce9800 256,
512 RAM). Nogen som har løsningen / erfaring med samme problem?

-LC

Fra : BuFFerz

Dato : 10-02-05 23:27

> erfaring med samme problem?

Samme sker her.

P4 3.4ghz - Gforce 6610 128mb
512 ram

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Hans

Dato : 11-02-05 00:57

BuFFerz wrote:

> Samme sker her.
>
> P4 3.4ghz - Gforce 6610 128mb
> 512 ram

Det er formodentlig et nVidia driverproblem. Der er ingenting her på en
AMD64 3200+ og et Radeon X800 XT, men her der er godt nok 1024 MB hukommelse
i maskinen.

Hans

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-02-05 14:42

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in

> men her der er godt nok 1024 MB
> hukommelse i maskinen.

Det er ikke mængden af hukommelse - det kørte fint hos mig med 512 MB.
Jeg har også ATI-kort i.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Carlsen

Dato : 12-02-05 08:07

....kan det være noget med selve skærmen at gøre...den jeg har er en gammel
fætter (AOC-Spectrum 7GLR) ?!?!

-LC

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-02-05 08:36

Carlsen wrote:
> ...kan det være noget med selve skærmen at gøre...den jeg har er en
> gammel fætter (AOC-Spectrum 7GLR) ?!?!
>
> -LC

Sådan en har jeg også haft.

Bortset fra det, kan det umuligt være skærmens fejl sådan som du
beskriver det.

I værste fald kan det være RAM fejl eller en følge af overophedning af
dit grafikkort, men det er nok bare en fejl i Nvidias drivere der
sikkert bliver rettet med tiden.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Diablo

Dato : 22-02-05 16:50

prøv evt. en lidt ældre driver fra nvidia....det plejer at hjælpe...

Mvh. Diablo