Poker?
Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-05 15:26

Hey there.

Hvor kan man finde et pokerspil ala det der spilles på tv?

Det eneste jeg kan finde er noget videopoker, ikk' lige det jeg leder efter,
det seneste jeg har prøvet er; Five Card Deluxe fra Reflexive, hvad også er ret godt, men...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Casper Bang

Dato : 10-02-05 16:05

> Hvor kan man finde et pokerspil ala det der spilles på tv?

Jeg går ud fra at du mener Texas Hold'em.
Jeg spiller selv på
www.pokerstars.com
som er gratis (man kan dog spille om rigtige penge hvis man vil), og rigtigt
underholdende.

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-05 17:08

Casper Bang wrote:

> som er gratis (man kan dog spille om rigtige penge hvis man vil), og rigtigt underholdende.

Lige været forbi, men kan umiddelbart ikke se nogen steder om man kun har de $1000 til at
spille for sjov for, mener når og hvis de engang er væk, kan man så ikke få flere at spille for,
altså for sjov, eller er det så kun real money hvis man vil spille videre?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Casper Bang

Dato : 10-02-05 18:26

> [...]
> få flere at spille for,
> altså for sjov, eller er det så kun real money hvis man vil spille videre?

Du får bare 1K mere - det kan du få 3 gange i timen :)
Der er ingen begrænsninger på det gratis spil.

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-05 20:53

Casper Bang wrote:

> Du får bare 1K mere - det kan du få 3 gange i timen :)
> Der er ingen begrænsninger på det gratis spil.

Takker.
Fandt dog ud af det alligevel...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Grin

Dato : 10-02-05 16:07

On Thu, 10 Feb 2005 15:25:48 +0100, "Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com>
wrote in dk.spil.computer:

>Hey there.
>
>Hvor kan man finde et pokerspil ala det der spilles på tv?

Hmm, online eller på en game-cd ?
Eller på dit eget tv ?
http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=398&osCsid=7805b5dfb1b201de742129313c7cbee6

>Det eneste jeg kan finde er noget videopoker, ikk' lige det jeg leder efter,
>det seneste jeg har prøvet er; Five Card Deluxe fra Reflexive, hvad også er ret godt, men...

Søg på msn.: texas hold'em
og der kommer en masse hits.

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-05 16:33

Yes, lige det jeg var på udkig efter, dog ikke nødvendigvis online og med real money.
Men det kan jo være det blive næste skridt og så er man jo på rette vej.

Leder efter det til den gamle, er ikke selv til Poker (endnu), spiller selv på 888,
men dér har de ikke "rigtig" poker.

Takker.

Er det muligt at købe et og spille offline?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 17:03

On Thu, 10 Feb 2005 15:25:48 +0100, "Brian Hansen"
<brian_hansen@despammed.com> wrote:

>Hvor kan man finde et pokerspil ala det der spilles på tv?

Her:

http://www.ddpoker.com/

Super godt spil med flere sværhedsgrader. Desuden er der muligheder
for utallige opsætninger som gør at man nemmere lærer regler og
strategier.

Og så er det relativt billigt.

Mvh. Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-05 20:53

Brian B. Christensen wrote:

> Her:
>
> http://www.ddpoker.com/

Takker, ser spændene ud.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Kim

Dato : 10-02-05 21:08

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev
> Hvor kan man finde et pokerspil ala det der spilles på tv?

www.EmpirePoker.com

Gratis, kan hæve optil 5000 ad gangen og
tilmelde sig turneringer med rigtige $.
Kræver dog at man øver sig en del da
der er en masser "hajer" derinde
Kører selv med den .