Problemer online spil
Fra : kazz

Dato : 04-02-05 22:50

Hej Gruppe

I må bære over med mig hvis nedstående er OT herinde, men jeg har tisligere
postet i netværksgruppen uden at få de guldkorn jeg mangler.

Problemet er som følger.

Min kammerat og jeg har 2 stort set ens maskiner, som er sat op med stort
set samme konfiguration.

På min min maskine spiller jeg flere forskellige spil online uden probs.
Jeg bruger The All Seeing Eye eller Gamespy til at finde servere med.

Men på min kammerats maskine kan vi ikke komme på serverne og når vi prøver
får vi bare meddelelsen: "sever conection time out"

Maskinerne er begge sat op med Win XP og SP 2.
Min internetopkobling er en ADSL fra TDC med flat rate
Og min makkers er en tilsvarende linie dog med forbrugsafregning.
Vi kører begge med et Speed Stream ADSL modem og videre via netværk.

Følgene er prøvet :

1.De nødvendige undtagelser for de indvoldverede progammer er lavet i
Firewall"en
2. Firewall"en slået fra
3. SP 2 afinstalleret

Selvfølgelig er Spillene og All Seeing Eye og Gamespy prøvet geninstalleret.

(spillene er MOHAA, Call Of Duty og Battlefield 1942)

Men pokker mig om noget af det har hjulpet, jeg kan stadigvæk ikke få min
makkers maskine til at connecte serverne og jeg fatter ikke hvad der er galt
??

Nogler der har nogle guldkorn ??

Kazz