Flere venner i Sims ???
Fra : Svend Emil

Dato : 04-02-05 19:42

Hejsa

Jeg sidder og spiller Sims og er blevet venner med alle tre medlemmer fra
nabofamilien, far, mor og datter. Nu kræver mit job, at jeg skal have fire
family friends, før jeg kan blive forfremmet!

Selvom jeg siger jatak til at de må tage venner med over når jeg ringer, så
er det altid bare de familiemedlemmer jeg allerede har kontakt til...

Nu er der så pludselig flyttet en ny familie ind, kan jeg se, da der er
kommet flere venner på min "liste", men jeg har ikke kontakt til dem.
De kommer ikke gående forbi huset som den anden familie gjorde det i starten
af spillet, og jeg kan ikke ringe til dem. Det er ikke altid jeg får taget
telefonen. Kan det tænkes at de kontakter mig den vej?

Er det muligt at skrabe ekstra venner til sig, og på hvilken måde?

Håber i kan hjælpe mig.....

(hvor meget har i fået jeres "simmer" op at tjene? Jeg er pt. på $580)

/Svend Emil

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-02-05 22:50

> Er det muligt at skrabe ekstra venner til sig, og på hvilken måde?

Hvis der ikke kommer flere gående på fortovet, må du tage ind til byen og
møde folk der... Grib knoglen og ring efter en taxa...

Mvh

Emil

Fra : Svend Emil

Dato : 05-02-05 19:01

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der ikke kommer flere gående på fortovet, må du tage ind til byen og
> møde folk der... Grib knoglen og ring efter en taxa...

Det er den gamle originale version jeg spiller, så der er ingen mulighed for
at ringe efter taxa, eller nogen by at tage til...

Skal jeg købe grill til haven, eller er der andet der kan lokke nabovennerne
til?

/Svend Emil

Fra : Li Lo

Dato : 06-02-05 02:58

> [...]
> at ringe efter taxa, eller nogen by at tage til...
>
> Skal jeg købe grill til haven, eller er der andet der kan lokke

hejsa

i den gamle sims er der kun en familie i kvateret udover din egen, du skal
altså selv befolke kvateret, hvilket du gør ved at starte en ny familie op
og lade dem flytte ind et et hus.... en let måde hvis det kun er for at få
venner er at lave en familie men MANGE medlemmer... når du så har lavet alt
det og går tilbage til din første familie så vil du finde udaf at de nye
beboer vil komme gående forbi hvor du så kan snakke med dem.....

Tag og gå ind og hente opdateringer ned eller hvad de nu kalder det, så kan
du nemlig ringe til folk og snakke med dem, og på den måde letter bliver
venner med dem.. der er også andre sjove ting du kan hente...

VH Li Lo

P.s. unskyls sprog og stave fejl men jeg sover næsten zz

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 06-02-05 10:05

Som Li Lo skriver, så skal du lave nogen flere familier, og lade dem flytte
ind på de ubeboet grunde........ check om der er telefon i huset, og ellers
er den, det eneste du behøver at give den nye familie.
Hvis der slet ikke er hus på grunden så giver du bare familien et bord med
en telefon på, og så forlader du grunden igen.

Så vil det myldre med fremmede på gaderne. Og bare du har hilst på dem, så
er det oxo muligt at ringe og invitere dem.

Men ellers vil jeg anbefale dig at holde øje med brugte spil tilsalg, da det
e rlidt sjovere med bare et par stykker af expansionspakkerne.

VH Pernille, der har hele The Sims serien, men nægter at få Sims2

Fra : Svend Emil

Dato : 06-02-05 10:12

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

> Men ellers vil jeg anbefale dig at holde øje med brugte spil tilsalg, da
> det e rlidt sjovere med bare et par stykker af expansionspakkerne.
>
> VH Pernille, der har hele The Sims serien, men nægter at få Sims2

Jep, jeg har fået det til at funke nu, mange tak.

Jeg har også en ekspansion . Livin' It Large mener jeg det er. Så der er
lidt ekstra faciliteter og muligheder.

Men det virker nu, efter jeg har smidt nogen familier ind i de
omkringliggende huse.

Tak for hjælpen til jer.

/Svend Emil