ghost recon spørgsmål
Fra : Jesper G.

Dato : 04-02-05 19:01

jeg sidder stadig og spiller nogle af banerne for jeg synes det er et kanon
spil.

1: er der andre ekstra levels end island thunder

2: findes GR2 kun til ps2

pft

jesper

Fra : Kim

Dato : 04-02-05 19:27

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg sidder stadig og spiller nogle af banerne for jeg synes det er et
> kanon
> spil.
>
> 1: er der andre ekstra levels end island thunder
Jeps, Dersert siege.
Og hvis jeg ikke husker helt forkert, så er den ældre end Island thunder.

> 2: findes GR2 kun til ps2
Jeg tror at du også kan få den til Xbox, men jeg er ikke sikker.

Hilsen Kim

Fra : Carsten

Dato : 05-02-05 02:12

GR2 findes til PS2+DC samt Xbox
PC-versionen skulle komme 15/6-2005.
http://pc.ign.com/articles/582/582261p3.html

Find evt. andre maps/missioner til GR på disse adresser
http://www.atwar.net/news.php og under downloads til venstre
http://www.ghostrecon.net/
http://www.ghost-recon.nu/
Du skal måske registrere dig på siderne for at downloade.

Ekstra våbenpakker som DA49 og HX5 er også gode.
Husk at opdaterer din GR version til nyeste.

Mvh Carsten

Fra : Dopedog

Dato : 05-02-05 12:18

> [...]
> kanon
> spil.
>
> 1: er der andre ekstra levels end island thunder

Hm er det kun mig der ikke kan spille det online ? Installerede det lige den
anden dag og opdaterede det til 1.4 o.s.v. men når jeg prøver at refreshe
listen i spillet, så sker der ingenting. Og den der ubi.com ting kan jeg
hverken få til det ene eller det andet :s

Fra : Carsten

Dato : 05-02-05 13:43

Programmet All Seeing Eye viser spil-servere til GR
og til mange andre spil også.

Men online gennem UBI burde virke jeg kan se listen derinde.

Hilsen Carsten

Fra : Kim

Dato : 05-02-05 13:51

> [...]
> listen i spillet, så sker der ingenting. Og den der ubi.com ting kan jeg
> hverken få til det ene eller det andet :s <
Igennem spillet kan jeg heller ikke spille online, kun med ubi.com efter en
re-installation.

Hilsen Kim

Fra : Carsten

Dato : 05-02-05 17:00

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> den
> Igennem spillet kan jeg heller ikke spille online, kun med ubi.com efter

Igennem spillet kan du trykke på UBI i højre øverste hjørne
under "Multiplayer - Internet".

Men du kan sikkert også starte UBI og joine en GR spilserver.

Hilsen Carsten