NFSU2 - LAN problemer
Fra : Bertram

Dato : 04-02-05 16:30

Hej alle,

Jeg har just anskaffet NFSU2, men kan stort set ikke få det til at virke på
LAN siden.

Jeg har "naturligvis" kun anskeffet et spil som er installeret på 3 PCer.

Men jeg/vi kan kun spille bane 1 (Circuit) og med den bil spillet forslår.
Hvis vi ændre noget af det, så virker det ikke. (De andre kan ikke se det
oprettede spil - men kan godt se at der står 3 antal spillere)
Vi har prøvet skiftevis, at gøre en anden PC til server, men samme problem.

Med alle andre spil, har man/jeg altid kunne bruge samme spil (At man så
moralsk burde købe 3 spil, er noget andet)

Jeg har hentet seneste patch til alle 3 PCer.
Det er ikke firewall e.lign der spiller ind.

Men er NFSU2 så "smart" at man skal bruge 3 forskellige spil ?

Bertram

Fra : FedeDorit

Dato : 05-02-05 13:54

"Bertram" <bertramSLET@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er ikke firewall e.lign der spiller ind.
>
> Men er NFSU2 så "smart" at man skal bruge 3 forskellige spil ?

Jeg prøvede osse med 1"uoriginalt" spil på 2 PC´er til spille lan med min
ven.Det gik fint INDTIL vi lagde den nyeste patch ind.Så kunne vi ikke,så
prøv at droppe den patch.

Fra : Bertram

Dato : 06-02-05 10:43

Hej FedeDorit
Jeg troede, du hoppede ud af vinduet ;)
Selvom, jeg afinstl. alt, og inst. igen uden patch, så virker det stadig
ikke.
Men grunden til at jeg i første omgang inst. patchen, var at jeg ikke kunne
få det til at virke.
I alle andre spil jeg køber, så finder man nogle SN på nettet, og LAN spil
kan spilles, selvfølgelig ikke online net spil - men LAN spil har aldrig
været et problem.
Men på den anden side, når man køber en liter mælk, for man jo 3 ekstra med
gratis.
Så der er ingen tvivl om, at det er ok.
Men der er lidt surt, at skulle betale 1200 kr (3*400), for at spille med
sine unger i 14 dage, indtil de synes at spillet er kedeligt. - Men igen,
der findes maaaaange andre spil, hvor det kan lade sig gøre.
Men tak.
Bertam

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-02-05 02:47

On Sun, 6 Feb 2005 10:43:24 +0100, "Bertram"
<bertramREMOVE@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>sine unger i 14 dage, indtil de synes at spillet er kedeligt. - Men igen,
>der findes maaaaange andre spil, hvor det kan lade sig gøre.

Jeg har en uoriginal udgave af NFSU2, godtnok US versionen. Men da jeg
var inde hos min kammerat her i slutningen af januar sad vi spillede
NFSU2 mod hinanden over LAN uden "problemer".

Grunden til at problemer var i "", er at vi skulle skiftes til at være
server. Ergo 1 spil med mig som server, og så skulle han være server 1
spil og derefter mig igen. Ellers så kunne NFSU2 ikke finde spil
serveren
Flemming Jacobsen