Spil forslag.
Fra : Bjarne K

Dato : 04-02-05 14:27

Mine favorit spil placere sig som regel på disse 3 genre, og da jeg
savner et nyt spil, vil jeg gerne have nogle forslag.

Har bl.a. spillet

FPS (single player)
Doom3
Far Cry
HL2
CS:S med bots

Adventure:
Grim Fandango
Monkey Island 1-2-3...

Strategi: (single player)
C&C alt hvad der findes.
Star Craft + brood wars
Age of Empires
Age og mythology
Empire Earth

Det gør ikke noget at det er af lidt ældre dato (læs billigt), men også
gerne nye titler

Med venlig hilsen

Bjarne K.

--
HEJ

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-02-05 14:59

"Bjarne K" wrote

> Mine favorit spil placere sig som regel på disse 3 genre, og da jeg
> savner et nyt spil, vil jeg gerne have nogle forslag.

Mafia?
Der er en tyk, tyk atmosfære i de spil - imho

- Peter

Fra : Bjarne K

Dato : 10-02-05 10:29

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in message

> Mafia?
> Der er en tyk, tyk atmosfære i de spil - imho
>
> - Peter

Jeg burde måske have skrev alle mine spil på, Mafia er en af mine
absolutte favoritter.

Med venlig hilsen

BJK

Fra : Silver

Dato : 04-02-05 17:41

> Strategi: (single player)
> C&C alt hvad der findes.
> Star Craft + brood wars
> Age of Empires
> Age og mythology
> Empire Earth

Dertil burde du tilføje Rise of Nations og udvidelsen Thrones and Patriots,
bedste RTS længe!

Mvh
Silver

Fra : Devast8or

Dato : 04-02-05 18:14

Bjarne K wrote:

> Adventure:
> Grim Fandango
> Monkey Island 1-2-3...

Er der ikke lige kommet et spil der skulle være i stil med Grim Fandango?
Vampire Bloodlines el. lign.... Bloodlust måske?

Eller er der jo DOTT, Full Throttle og Sam & Max Hit The Road hvis ikke du
har spillet dem ;)

Devast8or

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-02-05 02:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vampire Bloodlines el. lign.... Bloodlust måske?
>
> Eller er der jo DOTT, Full Throttle og Sam & Max Hit The Road hvis ikke du

Vil prøve om jeg kan finde noget om "dott" og "wampire bloodxxx". En skam
der ikke kommer en Full Throttle 2 og Sam & Max 2 (eller gør der).

Med venlig hilsen

BJK

Fra : iddqd

Dato : 05-02-05 14:24

Bjarne K wrote:
> Mine favorit spil placere sig som regel på disse 3 genre, og da jeg
> savner et nyt spil, vil jeg gerne have nogle forslag.

> [...]
Deus Ex
No One lives Forever 1 og 2 (NOLF og NOLF2)
Project IGI 1 og 2
Unreal
Half Life

Og unden for de genrer du nævner:

Max Payne 1 og 2
Civilization
Need for Speed Porsche Unleashed (Også kendt som Need for speed Prosche
2000 eller bare NFS V)

Mvh

Bruno

Fra : ThomasT

Dato : 08-02-05 21:13

Lord of the rings: Battle for middle earth. Jeg har spillet meget Generals
og blev stading overrasket over dette spil!!!

ThomasT

Fra : Bjarne K

Dato : 10-02-05 10:48

"Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes> wrote in message
> Mine favorit spil placere sig som regel på disse 3 genre, og da jeg
> savner et nyt spil, vil jeg gerne have nogle forslag.
>
> Har bl.a. spillet

Jeg siger tak for alle indput indtil videre.
Vil prøve at se på
Deus Ex (har været ved at købe den mange gange)
IGI (læste en god anmeldese af etteren engang)
LOTR BFME (jeg hader disse forkortelser, men kan godt se de er nyttige)
Rise of Nations
NOLF 1 (har 2eren men er endnu ikke stødt på etteren i diverse butikker)
Har desuden brugt vente tiden på at spille lidt Unreal Tournament, så
måske UT2004 var en overvejelse værd.

Jeg har stort set været alle de andre forslåede titler igennem, undtagen
lige de desiderede bilspil som ikke rigtigt siger mig noget (har kun
prøvet NFSU og fandt det hurtigt lidt kedligt.)

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-02-05 19:52

Bjarne K wrote:
> Mine favorit spil placere sig som regel på disse 3 genre, og da jeg
> savner et nyt spil, vil jeg gerne have nogle forslag.
>
> Har bl.a. spillet
>
> FPS (single player)

System Shock II (verdens måske mest uhyggelige spil)
Tron 2.0

Hvis du vil spille System Shock II kan du downloade ny grafik til det
her - der er forbedrede textures og højere polygontal i modellerne:
http://tsshp.sourceforge.net/
Og her er et mod.. har ikke selv prøvet det:
http://perso.wanadoo.fr/etienne.aubert/sshock/sshock_rebirth.htm

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-02-05 19:54

Sune Salminen wrote:

> [...]
>
> Hvis du vil spille System Shock II kan du downloade ny grafik til det
> her - der er forbedrede textures og højere polygontal i modellerne:

Jeg fik vist rodet lidt rundt i det.. den ene link var til et mod til
det første System Shock spil. Det er nu også meget fedt, og fik aldrig
den opmærksomhed det fortjente da det kom ud.

Anyway, det er vist her det sker:
http://www.sshock2.com/

-Sune